Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barn

Tack för alla tips om kjol, ska genast kolla upp det Någonstans borde de finns att få tag i tycker man

• Elvis Mamma

Jag vill också åka till Ullared, aldrig varit där men är tveksam till att jag kan övertala sambon då bara bilresan skulle ta 8 timmar

• Elvis Mamma

Känns som att jag är den enda som inte köpt något alls till bebis men vi flyttar till hus på fredag å sen ska vi börja fixa lite Inatt är första gången jag vaknade flera gånger av att våran tjej sparkade, så mysigt! Helt galet va fort de går, från att känna nån buff då å då till att känna riktiga hårda sparkar flera gånger dagligen Lyckades till å med filma sparkarna utanpå magen igår

• Elvis Mamma

Fick mejl från min BM idag ang. att jag blev flyttad så mycket på RUL, BF enligt sista mensen var 15 juni men enligt RUL 2 juli vilket min BM inte tyckte jag skulle lita på så nu känns de som att jag inte längre har något BF datum, blir förvirrad. BM tycker jag ska gå efter sista mensen å sedan ska jag få göra ett TUL i vecka 30+ så antingen är jag i vecka 22 eller vecka 24, får gå efter mitt i mellan helt enkelt :-/

• Elvis Mamma

Snuppis: exakt så har jag också börjat få, kände de idag när jag först var ute på lång promenad å sedan har storstädat och bakat. Aldrig känt så förut men kanske är de som PojkarnasMamma85 skriver början till foglossning

• Elvis Mamma

Ang försäkringar så har jag valt Folksam gravid, betalversionen, då vi redan har alla andra försäkringar där så de kändes enklast å vi har varit nöjda med Folksam hittills

• Elvis Mamma

Någon mer som fått sjukt dålig kondition? Jag är van att träna massor å har hållit igång med långpromenader hela graviditeten men konditionen är verkligen långt ifrån vad den brukar Blir andfådd för minsta lilla

• Elvis Mamma

LillSnurr82: Jag har inte fått tid förens 15 mars å kommer då va runt 25-26 så de kanske är olika, jag fick min tid för nån vecka sen via mejl så du kanske ska ringa å påminna din BM

• Elvis Mamma

På tal om att läcka, såg precis att jag också börjat göra de. Kanske därför brösten spänt å haft sig hela dagen

Svar på tråden Juni-barn