Juni-barn
Rocketqueen: va bra då ska jag testa dom nej dom brukar ju smaka allt annat än gott men tyvärr har jag så svårt å få i mig i flytande form
Rocketqueen: va bra då ska jag testa dom nej dom brukar ju smaka allt annat än gott men tyvärr har jag så svårt å få i mig i flytande form
Med sonen fick jag rand upp till naveln runt vecka 14, ingen rand ännu denna gång men nu blir det ju en tjej
IdaElinLivia040611: jag äter omega-3 å gjorde det när jag väntade sonen också, tycker de är toppen så man vet att den lilla får i sig allt den behöver plus att man själv mår bättre också. Jag äter Pharbio Omega-3 Forte, en tablett om dagen, finns på Apoteket å så äter jag oxå aco gravid å järn tabletter
Så var denna skit app igång igen
Skulle länka till artikeln ang att sova på vänster sida mobil.unt.se/
Men de verkar inte funka tyvärr
Vi är i valet å kvalet om vi ska ha spjälsäng, vi har köpt en taghängd vagga som vi tänkte ha i början å sen kommer jag nog vilja samsova med den lilla, det har vi alltid gjort med sonen som liten. Ska köpa en babynest
Vi har ingenting kvar efter våran son så de blir att shoppa nytt men vad gör det vi flyttar om några veckor så efter de ska vi börja fixa bebis hörnan
Tycker inte du är tidig uddabus, det är ju skönt om man kan få allt klart i tid