Juni-barn
Stort Grattis mormor till ditt första barnbarn Vad skönt att alla mår bra!
Stort Grattis mormor till ditt första barnbarn Vad skönt att alla mår bra!
Idag har jag lyckats övertala sambon till att få boka tid till 3D/4D ultraljud så nu har jag bokat tid i Mars Längtar! Vi har 4 timmars resväg så jag förstår att sambon tvekade lite men med lite övertalning så
Instämmer också att det är jätte svårt med storlek. Till sonen hade vi bara köpt 56 men han vägde 3130 och gick ner till 2500 första dagarna så han drunknade i 56, på väg hem från BB fick vi därför lov å stanna å köpa lite kläder i 48 och 50, storlek 50 hade han en månad sen. Denna gången köper vi nog nått plagg i både 50 och 56, är ju så svårt å veta hur stort/litet barn man får
Någon mer som har en bebis som reagerar när ni äter? Min lilla tjej är ganska lugn å ger en buff då å då men varje gång jag äter nått då blir hon galen å sätter igång å sparkar som aldrig förr
Börjar också se ett mönster, hon verkar sova när jag sover å vaknar alltid på morgonen innan jag kliver upp å så verkar hon va vaken mycket eftermiddag å kväll
Gud vilken brist på energi man har vissa dagar. Är visserligen hemma å vabbar med sonen som är förkyld så kan inte göra så mycket men får så dåligt samvete över att jag är så trött hela tiden, knappt så man orkar den dagligen städningen å tvättningen någon som har några super tips hur man återfår energin? Förutom järn då. Mitt HB låg på 113 förra veckan vilket BM tyckte var helt normalt, jag kan inga siffror men med sonen hade jag 155 hela graviditeten så de känns som lite lågt kanske men äter järn tillskott iaf så kan inte göra mycket mer
Å känslig är bara förnamnet. Helt sjukt att man kan börja grina för vad som helst! Satt å läste tidningen nyss å ser att min sons älskade dagmamma annonserat ut om ledig platser till hösten å inser att det är ju min son som ska sluta, vilket jag såklart är väl medveten om eftersom han börjar skolan i höst men plötsligt börjar jag storgrina hysteriskt å inser att jag inte alls vill att han ska bli stor å börja skolan, han älskar ju sin dagmamma å har de så mysigt där. Guu va löjlig man är
På tal om drömmar som vi pratade om förut. Drömde inatt att jag födde hemma medans sambon jobbade. En krystvärk så var hon ute å de kändes ingenting å så reste jag mig upp direkt gick å klädde på henne å åkte å handlade för middagen som om inget hade hänt Haha om de var så enkelt
MissFörstånd: Det är nog ingen fara alls, min mage syns knappt ännu å med sonen i den här veckan hade jag en jätte mage å alla kunde se att jag var gravid vilket man ännu inte kan se nu men ultraljudet visade en frisk flicka som växer som hon ska
MissFörstånd: Det är så trist med alla som ska kommentera ens mage, jag får också massa kommentarer å tycker de är jätte jobbigt men de är inget å bry sig om trist bara när folk tar sig friheten!
Någon som vet var man kan hitta en kort gravid jeanskjol i storlek XS/S? Har prövat HM's och POP's men dom är för stora tyvärr, tycker överlag att de är svårt att hitta mamma kläder i storlek XS/S. Har köpt två jeans från HM, både i minsta storlek å dom satt jätte bra på affären men efter att ha använt dom en halv dag så är dom alldeles för stora
Lite trist men får trösta mig med att dom förhoppningsvis passar bra sen när magen blivit större
kan ju köpa vanliga kläder i större storlek bara men just jeans och kjolar vill man ju gärna ha mudd över magen på