• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Sweet life
    Annelie81 skrev 2012-05-20 18:07:39 följande:
    Missförstånd- ja det är ju smidigt om man kan uppdatera från mobilen!
    Det kan man göra med alla bloggportaler idag om man har en smartphone med android eller en Iphone. Alla har appar att ladda ner..
  • Uddabus

Ska ni snacka om era bloggar byter jag tråd... Förlåt men jag är inte ett endaste dugg intresserad av det... O jag är inte på humör alls idag... Så ta inte illa vid er att jag säger det...

Varit ledsen hur länge som helst men bara tryckt bort det...

• Annelie81

Uddabus- nej då, vi skall inte snacka mer om det! Ville bara veta vilken som var bäst! Nu vet jag! :)

Hoppas att du snart mår bättre !!!

• Havsjungfrun
    Uddabus skrev 2012-05-20 18:41:03 följande:
    Ska ni snacka om era bloggar byter jag tråd... Förlåt men jag är inte ett endaste dugg intresserad av det... O jag är inte på humör alls idag... Så ta inte illa vid er att jag säger det...

Varit ledsen hur länge som helst men bara tryckt bort det...
    Kramar!!!
    RocketQueen skrev 2012-05-20 14:39:48 följande:
    Sen kan man ju säga som så, jag har inte gjort nåt annat än vilat känns det som och mil bebis verkar trivas bättre än nånsin Jag sitter bara hemma och dricker hallonbladste hela dagarna
    Det är ju för att den inte är färdig för att komma ut än förståss, tycker den i alla fall och de flesta andra bebisar här också Flört

Idag har jag suttit ute i solen och lagat kläder, gott att få gjort lite nytta i alla fall. Bakade en långpanna med kärleksmums också att stoppa i frysen.  

• Pluttan

Uddabus:Vad tråkigt att du känner dig så ledsen.
    Jag började för några dagar sedan att läsa tråden från början och där framgick att din sambo inte ville ha fler barn eller något sådant.
    Undrar hur är läget idag?
    Jag tycker så synd om dig.Sånt är så tråkigt. Jag vet eftersom jag har varit i liknande situation själv.
    Men det är bra att du är stark. Det ska du ha en eloge (stavningen) för. Heja.
    Bara prata av dig om du känner dig ledsen.

• MarieG81

Igår var möhippan som jag har anordnat för min bästa kompis. Allt gick jättebra o hon var supernöjd! Skönt att den är över för nu kan jag fokusera på flytten som äger rum 1 juni. Känns skönt att flytta innan bebisen kommer (förhoppningsvis). Så nu är det mycket packning, försöker att ta det lugnt också men det är inte så lätt när det är så mycket att göra.

Imorgon är jag ledig, det känns jätteskönt! Ett nytt besök hos barnmorskan på tisdag....sen är det snart helg igen :)

• Pluttan
    Havsjungfrun skrev 2012-05-20 19:09:10 följandeFlört

Idag har jag suttit ute i solen och lagat kläder, gott att få gjort lite nytta i alla fall. Bakade en långpanna med kärleksmums också att stoppa i frysen.  

Japp. Nu blir det kärleksmums att baka i morgon. Så sugen jag blev. Mums.
  • Sweet life

Juste! Hade en kompis över idag som är BM, hon kollade hur det såg ut där nere efter min molvärk och slemproppslossande. Domen vart öppet ca 1 cm, mjuk livmodertapp. Så det kan sätta igång any time eller efter BF... SUCK! säger jag! Men jag sitter här med molvärk just nu och hoppas liiiite iaf, även fast bebis enligt RUL fortfarande räknas som prematurt om det skulle komma nu...