• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Jätte stort grattis till pojken zenoble !!

• Pluttan

Ett stort grattis till sonen Zenoble. Så underbart. Hoppas allt gått bra.

Janiiique välkommen.

• Tre Flickor

Lina007 och Zenoble - Stort grattis till era underverk Glad Hjärta

PojkarnasMamma85 - Heja dig hoppas att det är på gång för dig Glad

gammelmamma - Ligger du och snosar bebis nu tro? Hoppas att du fick din igångsättning och att allt har gått bra för dig Glad

Här händer det absolut inget alls!
    Graviditeten har gått in i vecka 40 och jag har 6 dagar kvar till BF. Alla förvärkar är som bortblåsta och lugnet har infunnit sig. Jag hoppas att det är lugnet före stormen för nu vill också jag ha min bebis!

• PojkarnasMamma85

Sitter i soffan, gör för ont i ryggen att ligga ner. Har fått några värkar igen efter uppehållrt från kl 22 men de är fortfarande oregelbundna och gör inte jättront på nåt sätt. Nu får han bestämma sig om han ska ut eller inte!

• Uddabus

Ja o vill man sova så ska man inte dricka Citronvatten... Har nog gått upp 1-2 ggr i timmen på toa hela natten

• Cataleya

Åh Grattis till alla som fått sina bebisar! 

Nu börjar jag  förstå att det verkligen kommer hända mig också snart ( även om det känns långt bort ; ) , bebisar trillar ut hela tiden