• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Uddabus

Samma här ibland... Pröva att hålla pappret emot en stund oxå... Kan funka...

Var till bm idag iaf...

Hb 127 utan piller osv
    Blodtryck 105/65
    Magmått 36 samma som sist

• LillaGrynet

Usch idag känner jag mig trött på det här.. Moler i både mage och rygg.. Har nog hållt igång för mkt idag Magen är som en hård kula.. Vet inte hur man ska sitta eller nåt juh.. Gnäll gnäll;)

• Nangijala
    Albins skrev 2012-05-24 14:21:38 följande:
    Jag har haft stickningar under en mkt lång tid, svårt att kissa, måste avbryta kissandet ibland för att det gör så fruktansvärt ont. Har typ lämnat in urinprov 5 ggr för urinvägsinfektion.. men utan att det visat ngt. Men ont gör det, efter att jag tömt blåsan kan jaknappt resa mig upp från toan för att det sticker och smärtar. Ngn mer som har liknande?
    Jag har ju så ont, men det är på grund av operationen som blev av till följd av hydronefros och njursten.. Så du kanske har lite grus i urinen som irriterar?
    Jag har vansinnigt ont och blod i urinen, men kommer att få ha det fram till bebis kommer :(
  • lycka 4

Håhåjaja..
    Idag har jag monterat upp skötbordet å målat det vitt, tänkte att det va lika bra att göra det medans vi har en tomt så jag kan göra det ute =) Kunde sen inte hålla mig för att rensa lite ogräs , har tvättat 4 maskiner tvätt  och hunnit med att damsuga. Fattar inte att jag helt plötsligt har sån energi trots stooor mage 26 grader varm å bråkiga barn haha.
    Har lovat grabbarna att dom ska få sova i min säng i natt eftersom Patric inte är hemma men jag får nog inta soffa då för det är så satans varm i sovrummet.

Gud så jag längtar efter min lilla tjej nu när det händer saker i tråden , 33 dagar kvar idag

• Pluttan
    zenoble skrev 2012-05-24 15:52:41 följande:
    Tack hörrni, ja vi får stanna som tur är. Tycker värkarna börjar bli mer kraftiga igen så vi får se!
    Lycka till och hoppas att din bebis snart kommer ut.
    Själv bara väntar jag på min tur. Men kommer väl snart hoppas jag.Skrattande
  • RocketQueen

Lenis: Jag har också tröttnat på det här med kläder. Nu har jag köpt lite långa tunikor och sånt på tex hm. Billiga saker för runt en hundring. Har köpt en storlek större än vad jag brukar ha så passar det nu och det kommer säkert att vara skönt i sommar efter bebisen har kommit också. Så nu är det leggins och tunikor, linnen som gäller för mig!

Zenoble: Åh vad häftigt! Då blir det säkert bebis inatt senast

Jag har varit och kollat upp min supersvullnad idag iaf. Värdena var på gränsen men inget akut iaf. Så än så länge är jag frisk men jag fick strikta order om att vara uppmärksam eftersom det kam gå fort om det väl händer nåt. Men just nu kan jag vara lugn iaf

• Pluttan
    RocketQueen skrev 2012-05-24 19:20:45 följande:
    Lenis: Jag har också tröttnat på det här med kläder. Nu har jag köpt lite långa tunikor och sånt på tex hm. Billiga saker för runt en hundring. Har köpt en storlek större än vad jag brukar ha så passar det nu och det kommer säkert att vara skönt i sommar efter bebisen har kommit också. Så nu är det leggins och tunikor, linnen som gäller för mig!

Zenoble: Åh vad häftigt! Då blir det säkert bebis inatt senast

Jag har varit och kollat upp min supersvullnad idag iaf. Värdena var på gränsen men inget akut iaf. Så än så länge är jag frisk men jag fick strikta order om att vara uppmärksam eftersom det kam gå fort om det väl händer nåt. Men just nu kan jag vara lugn iaf
    Jag kör med samma klädstil jag också nu. Så skönt och så ledigt. Samtidigt mycket smart eftersom man kan använda tunikorna sedan också. Tack för era tips.Solig