• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Polarlantis

På BF +3 kom våran guldklimp! Åkte in vid sju på kvällen och vid 02.25 kom han ut med kronbjudning OCH händerna i kors över bröstet med båda händerna vid hakan, han gjorde sig så stor han kunde den busen! 1,5h krystning och 5 stygn blev det men klarade tack och lov ringmuskeln!!! Han vägde 4500g och var 54 lång, blev helt chockad över den vikten, jösses vilken liten klump. Nu är vi hemma och försöker finna ut hur vi ska ha det tillsammans i lilla familjen. Återbesök på bb idag. Skrattande

• IdaElinLivia040611

Grattis Polarlantis, min första tjej vägde 4200 och var 54 lång och hon kom ut med en knuten näve vid tinningen, blev också långt krystskede. Busiga bebbar. Tur att du klarade dig bra ändå och inte sprack bakåt så att säga. Det andra läker ju bra och kommer inte märkas.

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • Pluttan
    Polarlantis skrev 2012-06-28 07:11:06 följande:
    På BF +3 kom våran guldklimp! Åkte in vid sju på kvällen och vid 02.25 kom han ut med kronbjudning OCH händerna i kors över bröstet med båda händerna vid hakan, han gjorde sig så stor han kunde den busen! 1,5h krystning och 5 stygn blev det men klarade tack och lov ringmuskeln!!! Han vägde 4500g och var 54 lång, blev helt chockad över den vikten, jösses vilken liten klump. Nu är vi hemma och försöker finna ut hur vi ska ha det tillsammans i lilla familjen. Återbesök på bb idag. Skrattande
    Grattis.
    Min dotter var nästan lika stor 4510g och 54 cm.
  • Bumman79

Skönt att det finns fler med stora bebisar :).
    Grattis Porlantis till bebben vad busig den var vilken tur att du inte sprack mer...:)

• emersson75

Jättestort grattis till de nya bebisarna :) Det är fortfarande lika roligt att läsa den här tråden när en efter en poppar ut. Ni som går över tiden är verkligen tappra, det är INTE roligt, håller tummarna för att det händer nåt snart :)

• Uddabus

Ja jag tycker oxå det är skönt med fler som har stora bebisar..

Är det fler i tråden som fått bebis på 5 kg?

• Bumman79

Min väger säkert oxå över 5 :P. Men det återstår att se...gjorde en hinnsvepning idag shit vad ont det gjorde...tårarna började tom rinna av smärtan...hoppas att det hjälper iaf :).