Emma Stark skrev 2012-06-27 08:15:55 följande:
Jahapp, då har man klampat in på BF+11 idag då... Det känns jäkligt surt men på söndag blir jag igångsatt iaf och det är ju faktiskt "bara" 4 dagar kvar dit :) Det jobbigaste just nu tycker jag är att folk inte förstår hur det känns att gå "över tiden". Alla tjatar om att "men det är ju baaaaara några dagar kvar"... Jo men de dagarna känns ju som en evighet! Igår kväll började jag känna molvärk på eftermiddagen och det var fantastiskt att känna hur det försvann och sen kom tillbaka efter en stund igen och jag hann ju självklart tänka flera gånger att NU är det på gång :D :D Men det försvann såklart och nu vaknade man lika utvilad som vanligt...
Ikväll har jag i alla fall bokat en middagsdate med min kära mor, så då finns det nåt att se fram emot iaf :P
Jag gick över en vecka och var typ vansinnig, sen blir man ju ännu mer galen när alla frågar om man inte fått än, vad ser det ut som liksom....plus att man sagt 1000 gånger att man säger till när det börjar hända nåt...
Hoppas det sätter igång för dig iaf. Jag hade inte en enda känning innan, hon var inte fixerad och låg jättehögt upp hela tiden, sen vips så satte det en himla fart.Tur att vi hann komma hem från skärgården, vi har ju världens långsammaste båt ;)