Juni-barn
Jag vägde 93 kilo när min dotter föddes =) Startvikt 78 kg, lovar att 5 kilo av dem var semlor =) åt minst en semla per dag samt foglossning, fick ta bilen när jag skulle gå med hunden och släppa henne på en stor strand. Aj aj.
Jag går in i vecka 13 idag =) har dock magont men börjar fundera på om det är lite förstoppning så jag har tryckt i mig linfrön och katrinplommon och tvingat i mig en kopp kaffe (älskar kaffe i vanlig fall men denna grav. kan jag verkligen inte dricka det)
Vi ska inte kolla kön, min man vill inte det, gjorde inte det med förra heller, jag var lite sugen att kolla men nu är jag nöjd med beslutet, är ju väldigt spännande att inte veta och vi har ändå en massa unisexkläder då jag inte gillar rosa. =)
Ikväll kommer mamma o pappa 60mil till dem så vi ses inte ofta, så imorgon blir det lilla julafton här!
Ikväll ska jag försöka få lust att ligga haha om inte katrinplommonen förstör ;)
Någon mer med migrän?? Jag äter treo vilket inte är det bästa, men det ända som hjälper, lite nyfiken hur ni gör? Om ni nu har migrän, hoppas inte!!!!
<3