IdaElinLivia040611 skrev 2011-12-08 15:38:09 följande:
Stjärnfrukt: det var helt ok. Hon föddes 6 juli. Man satt ju inte i solen direkt men i skuggan var det skönt och vi ska ju ha i juni och då e det ju oftast inte 30 grader. Att få i augusti måste va jobbigt. Vi e ju som störst i maj sen börjar dom ju ploppa. Man får förbereda sig med svala klänningar nått på huvudet och kalla fotbad;) tycker det ska va mysigt att vara gravid på vår och försommar.
Åh jag hoppas så att bebis vill titta ut den 6 juni (för det är väl då som är Sveriges nationaldag?

) Tänk att alltid få vara ledig på sin födelsedag!
Du nu när du skriver så, får du mig att tänka om! För när min dotter var nyfödd då bodde vi faktiskt i lägenhet några våningar upp, hade en balkong i söderläge med sol precis hela dagen, så jag satt ju inne och ammade och där var det VARMT! I år bor jag ju faktiskt i radhus och har fin uteplats på både bak och framsida med både altantak och parasoll :D En snygg solhatt och fotbad och jag borde klara mig hur bra som helst!
Tack för ditt inlägg, för nu längtar jag ännu mer, nu finns det inget som jag tycker känns lite jobbigt, förutom nojan över psd...