Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barn

Någon som har tips på bra hudvård för ansiktet?! Min hy är verkligen inte sig lik, brukar ha perfekt å problem fri hy å kan inte minnas när jag hade en finne sist men nu får jag finner varje dag, konstiga blemmor å är torr å fet om vartannat :-/ Alltid kört med Mary Kay som jag älskar men de funkar inte alls nu så behöver tips på något bra för gravidhy! Hade inte alls såhär när jag väntade sonen

• Elvis Mamma

Jag har oxå funderat på en Brio Sing men hört en del negativt om dom fast liggdelen verkar smidig å jag vet att jag tröttnar snabbt å kommer vilja byta till en annan mindre sittvagn sen så därför känns de onödigt att lägga allt för mycket på första vagnen. Bytte sonens första vagn när han var 5 månader så får se om de blir en Brio Sing eller vad de blir oxå funderat på en bugaboo men hade en sån en period när sonen var liten å var inte alls nöjd, har dessutom vänner med såna vagnar som fått reklamera de ena efter de andra på vagnen så en sån lutar de inte direkt mot men vilken vagn de än blir så vill jag köpa en ny iaf eftersom jag vet att jag kommer vilja byta så blir den enkel att sälja sen, vilka planer man har :-P

• Elvis Mamma

PIO: jag har oxå tittat på crescent diva men den har tyvärr fått mycket kritik och verkar ha mycket brister som visat sig i olika tester så jag skulle isåfall välja brio sing

• Elvis Mamma

PIO: Ja de är verkligen svårt men sen är de ju så att de alltid finns både negativa och positiva saker med alla vagnar så ett tips kan ju vara att googla å se vilken fakta som finns om vagnen ja de allra bästa är nog att åka till affären å klämma å känna lite de värsta är att jag bor på en liten ort där de finns dåligt med vagn affärer å i dom som finns så finns de bara en väldigt begränsad del vagnar å märken så jag blir tvungen att beställa vagn på nätet men förhoppningsvis kanske jag hittar nån av vagnarna jag söker i butik så jag får provköra lite

• Elvis Mamma

Med ettan kände jag sprattel från vecka 14, nu är jag snart i vecka 12 och känner lite sprattel då å då så det är garanterat bebis du känner

• Elvis Mamma

Vad less jag blir på iPhone förlossningen med sonen tog 9 timmar, han vägde 3130 och är född på BF+8

Svar på tråden Juni-barn