Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barn

Har testat bikarbonat tre gånger nu å alla gångerna visar på en tjej, är dock väldigt skeptisk till testets tillförlitlighet men ska bli kul å se sen om de stämde :)

• Elvis Mamma

Jag dricker oxå massor av vatten å är törstig ofta, läste i nån gravid app att det är helt normalt

• Elvis Mamma

Jag har inte heller fått någon tid för RUL än, är iofs beräknad i slutet av Juni men springer varje dag till brevlådan och hoppas att den kommit kommer inte ihåg hur lång tid innan jag fick tid med sonen

• Elvis Mamma

Dancia: ja visst är det som jag har längtat efter den tiden va kul, då ska du se att du säkert också får din tid snart

• Elvis Mamma

Intressant detta med att höra skillnad på era graviditeter, ni som fått flera barn när jag väntade min son mådde jag illa konstant å spydde varje dag mellan vecka 5-15, jag var jätte känslig för dofter, magen kom super fort å jag kände alla symtom väldigt starkt. Denna gången är inte alls lik, nu har jag inte spytt varje dag utan mår illa på ett helt annat sätt som är mycket lättare att hantera, vissa dagar har jag inte märkt av de alls, dofter är jag inte alls känslig för å magen är ännu ganska liten plus att jag inte alls känner mig gravid på samma sätt, däremot har brösten blivit dubbelt så stora och tröttheten är tusen gånger värre än sist plus att jag inte överhuvudtaget klarar av att äta sötsaker, fika, godis å liknande, det blir jag illamående av men frukt kan jag frossa i så de ska bli riktigt spännande att se vad som gömmer sig i magen

• Elvis Mamma

Jag längtar oxå till förlossningen! En sån otroligt häftigt å stark upplevelse! Hade en bra förlossningen med sonen, 10 timmar från det att vi först kom in till han är född men då var de dock många lugna timmar då vi kunde gå ifrån en stund å gå på stan å så. Tog bara lustgas, krystade i 45 min, dom fick dock lov att klippa för att han skulle kunna komma ut så jag blev sydd 4 stygn men inget jag lidit av alls. Ska verkligen bli häftigt att uppleva ännu en förlossning

Svar på tråden Juni-barn