Juni-barn
Är det förvärkar?
Har rocketqueen varit inne idag ?
Bm idag å det va sista besöket hör i Motala nästa vecka är det bm i Stockholm sin gäller. Vikt 9 kilo +. Hjärtljud 128. Sf mått 31. Fisen har vänt sig å ligger långt ner och huvudet är något ruckbart. Fick order om att ta det lungt och försöka tänka på mon grav dom sista veckorna.
Är jätte låg idag. Första gången denna grav som jag brast ut i ett hejdlöst gråt idag, kände mig så uppgiven. Jag har inte så lätt till gråt å har svårt att släppa löst allt vilket syntes på mina barn å min man som själv blev alldeles knäckt stackarn.
Godmorgon tjejer !
Det är spännande i tråden nu =)
Här kör vi sista rycket nu med pack herregud bara onsdag och torsdg kvar helt galet .
Jag ska det första jag gör när vi kommer till lägenheten sätta upp spjälsängen =) Jag har liksom längtat efter att få börja boa men efter som vi står mitt i flytt så har jag ju inte kunnat.
Jag ligger under normal kurvan men enligt min bm är det ingen fara så länge det växer . V 36 och sf mått 31
Jag blir ju snittad tisdag efter midsommar så jag tänker låta någon bjuda in oss :)
Morgon tjejer.
Grattis till bebbarna =)
Fick mina journaler från alla tre barnen av min bm sist jag va där , dvs förlossnings journaler. Satt å läste igenom dom , grabbarnas är ju inte så märkvärdiga men spännande att läsa exakt hur allt gick till under snittet eftersom jag sovit. Min dotters (mitt första barn) gav mig riktig ångest shit. Har läst dom förr men nu fick jag med kopior som jag inte sett förr samt även en kopia på en remiss ang bäckenröntgen, som jag aldrig fått, hade jag fått den kanske jag inte hade behövt blivit snittad med dom andra så tack för den =(
Usch sover dåligt, kissnödig för jämnan igen och grymt ont i höfterna.