Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Dancia skrev 2012-05-31 06:54:53 följande:
    Är det någon mer än jag som gått ner nåt i vikt nu på slutet? Jag har ökat bra i vikt senaste veckorna men nu hade jag gått ner ett kilo på 4 dagar. Blev helt paff eftersom vågen pekat rakt uppåt från vecka 20 tills nu. Dessutom har bebis varit väldigt lugn och slö i magen i 2 dygn. Ska ju till förlossningen idag för att få mitt dropp så jag kommer nog nämna detta då så de kan kolla upp lilltjejen i magen.
    Jag hade också gått ner nått kilo för ett tag sen, men gick snabbt upp det igen ;)
  • lycka 4

26 dagar kvar i dag till snittet, shit 26 dagar det är ju nada ...

Imorgon går flytten upp till stockholm å i helgen ska jag ägna mig åt att boa =) spjälsängen ska upp mm åhh äntligen

• lycka 4

Hej tjejer!! Grattis till alla nya bebisar å memso lycka till idag , en fin dag å få barn på. Tänkte bara visa att jag lever. Vi har flyttat nu och denna flytt var en kaos , flyttfirman förstörde hela våran flytt så jag har slitit som ett djur hela helgen :( . Om 20 dagar är det dags helt galet men snart är hon här . Ska till nya bm på torsdag .

• lycka 4

Morgon !! Har haft lite molvärk i natt å även nu på morgon kvisten , vaknade av att jag låg i en pöl med mjölk herregud va jag läcker .

Idag ska jag på första bm besöket i stockholm,  sen ska jag försöka ge mig på att motera upp spjälsängen.

19 dagar kvar =)

• lycka 4

Bm idag. Sf mått 33 Hjärtljud 136. Hb 4.0. Järn 101. Blt 101/63. Hon ligger nere m huvudet något ruckbart. Är i v 36+0 idag och nästa vecka är det sista besöket innan snittet

• lycka 4

Grattis Jennie !! Rocketqueen , kanske är nått på g ;)

• lycka 4

Varit vaken precis hela natten m en feber yrande pojke :( känner att jag också är på g att bli dålig suck .

• lycka 4

Men jag tror Idaelin menade att bm inte kunde känna huvudet från utsidan :). Jag har förvärkar från hell idag :(

• lycka 4

Havsjungfrun !! Ha ha ja jag såg det nu :)

Svar på tråden Juni-barn