-
Jag hade också gått ner nått kilo för ett tag sen, men gick snabbt upp det igen ;)Dancia skrev 2012-05-31 06:54:53 följande:Är det någon mer än jag som gått ner nåt i vikt nu på slutet? Jag har ökat bra i vikt senaste veckorna men nu hade jag gått ner ett kilo på 4 dagar. Blev helt paff eftersom vågen pekat rakt uppåt från vecka 20 tills nu. Dessutom har bebis varit väldigt lugn och slö i magen i 2 dygn. Ska ju till förlossningen idag för att få mitt dropp så jag kommer nog nämna detta då så de kan kolla upp lilltjejen i magen. -
26 dagar kvar i dag till snittet, shit 26 dagar det är ju nada ...
Imorgon går flytten upp till stockholm å i helgen ska jag ägna mig åt att boa =) spjälsängen ska upp mm åhh äntligen -
Hej tjejer!! Grattis till alla nya bebisar å memso lycka till idag , en fin dag å få barn på. Tänkte bara visa att jag lever. Vi har flyttat nu och denna flytt var en kaos , flyttfirman förstörde hela våran flytt så jag har slitit som ett djur hela helgen :( . Om 20 dagar är det dags helt galet men snart är hon här . Ska till nya bm på torsdag .
-
Morgon !! Har haft lite molvärk i natt å även nu på morgon kvisten , vaknade av att jag låg i en pöl med mjölk herregud va jag läcker .
Idag ska jag på första bm besöket i stockholm, sen ska jag försöka ge mig på att motera upp spjälsängen.
19 dagar kvar =) -
Bm idag. Sf mått 33 Hjärtljud 136. Hb 4.0. Järn 101. Blt 101/63. Hon ligger nere m huvudet något ruckbart. Är i v 36+0 idag och nästa vecka är det sista besöket innan snittet
-
Grattis Jennie !! Rocketqueen , kanske är nått på g ;)
-
Varit vaken precis hela natten m en feber yrande pojke :( känner att jag också är på g att bli dålig suck .
-
Du får skriva med mig :) snittas 26 e
-
Men jag tror Idaelin menade att bm inte kunde känna huvudet från utsidan :). Jag har förvärkar från hell idag :(
-
Havsjungfrun !! Ha ha ja jag såg det nu :)