Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Herregud här sitter jag å har värkar , jag hoppas verkligen att det bara är förvärkar men det gör ont som fan . Jag avvaktar lite å ser vad som händer shit !!

• lycka 4

Klockade i ca 2 timmar , höll i sig ca 1 min 7 min i mellan. Jätte glad att dom avtog eftersom jag blir snittad . Gjorde satans ont aj aj

• lycka 4

Jag skickar dom vidare med all min kraft, vill inte ha herregud !!!!

• lycka 4

Åh jag är så glad för att jag fått sova i natt, första natten på nästan en vecka ! Gick omkring å va orolig hela dagen igår pga värkarna jag haft natten innan. Idag är det dags för sista bm besöket, men först tvättstugan :) rocketqueen ,,, jag hoppas så att det är ett tecken å att du får snusa bebbe snart kram

• lycka 4

Åhh va rutten jag känner mig, min prins tappade sin andra tand igår å självklart glömmer jag att det är ju för fasiken JAG som är tandfen, han är jätte arg nu å undrar varför hon glömmer honom å han hoppas att hon kompenserar honom med en hundring ;)

• lycka 4

Ja jag sa som dig Ida att han nog fick ställa glaset så att hon ser det bättre :)

• lycka 4

Sista bm besöket idag. Dåligt blodvärde 103 hade dock ökat å det va bra ;) hon ligger långt ner . Är såå svullen i underlivet aj känns som om hon hänger utanför aj. Grattis till bebisarna .

• lycka 4

Sovtoppen är kanon jag har kvar min sen förra gången :)

• lycka 4

Dancia å stjärnfrukt ,, Grattis i massor =)

Uddabus och rocket jag håller tummarna blåa för att era bebbar gör entre till helgen .

Välkommen ni nya kul.

Idag är det 11 dagar kvar till snitt, jag är helt ärligt sååå klar efter den här grav.

• lycka 4

Idaelinlivia, grattis till lilla Luca vad blev vikten ?

Grattis lillsnurr å essence !!

Uddabus och Rocket hoppas ni får snusa bebbe alldeles snart.

Hur går det för alla andra?

10 dagar kvar för mig i dag . Idag åker vi till skansen å får dagen att gå

Svar på tråden Juni-barn