Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Va spännande i tråden , hoppas på fler bebbar i helgen :) 17 dagar kvar tills jag får träffa lillfisen å jag börjar bli livrädd. Mina förvärkar har börjat göra riktigt ont.

• lycka 4

Dom mjölkiga flytningarna är dock bara flytningar, har fått massor

• lycka 4

Hej tjejer !! Förvärkarna är ett faktum å jag känner mig helt slut, 2 veckor kvar !!!

• lycka 4

Godmorgon tjejer, jag är kvar i 2 veckor till =)
    Igår hade jag förvärkar hela dagen och jaf tror att lillan som legat å varit ruckbar håller på att fixera sig för jag hade så ont av ilningar i går att jag bara ville gråta .
    Har packat det mesta av väskan och på torsdag ska jag på sista bm besöket. Känns lite konstigt att denna resa snart är slut även fast jag längtar någon in i h*lvete.

• lycka 4

Aj aj va ont jag har :( ilningar som får mig att vilja skrika . Varje rörelse får magen att kännas som ett stort blåmärke å för värkar som gör ont, ingen bra Camilla dag :(

• lycka 4

Usch ja det tar så mycke på humöret, speciellt som sömnen är lika med noll nu också . Magen är konstant hård :(

• lycka 4

idag är det exakt två veckor kvar till mitt snitt

• lycka 4

Jag fick bristningar med dottern för 13 år sen men med dom 3 sista inga nya, har också fått åderbeock i ljumsken och det gör ont :(

Svar på tråden Juni-barn