Juni-barn
Emma78 - man kan få tul för att kolla om barnet är stort, speciell om man själv är orolig över detta. Prata med din bm.
Ngn som kikat på glammom som jag tipsade om?
Emma78 - man kan få tul för att kolla om barnet är stort, speciell om man själv är orolig över detta. Prata med din bm.
Ngn som kikat på glammom som jag tipsade om?
Bumman - såg du att det fanns ända upptill kupa J?
Föräldralön finns, min sambo får 10% av sitt jobb när han är hemma
Musfrisör, haha det hade varit kul!!!
Är det någon mer som har "problem" med att det ilar och gör riktigt skitont ibland när bebisen rör på sig? Imorse var bebisen verkligen all over the place. Den var vid båda höftbenen, revbenen och vid naveln och stack ut olika kroppsdelar samtidigt och j*vlar vad ont det gjorde. Det ilar liksom neråt som att den försöker komma ut, det gör den nog inte men ni kanske förstår vad jag menar?!
Elvis mamma - det är så sjukt obehagligt! Sa till sambon att vattnet kommer väl gå snart om bebisen ska fortsätta på detta viset, röjer hela tiden .
Vi har till 99% namnet Vincent till pojk (såklart), men flicknamn har vi inget. Eller jag har en lista men sambon gillar de inte
Bumman - aha! Men om du köper sånna förlängare som man sätter i ryggen då? Då får man lite större iaf.
Lycka 4 - när jag var på tul i måndags så låg bebisen med huvudet neråt och jag tror inte den vänt på sig iaf.
Stjärnfrukt - grattis
Lillsnurr - kramar till dig!
PIO - Grattis till flickan! Hoppas ni mår bra allihopa. Visste ni att det var en flicka i magen?
Zvartaliljan - usch vad tråkigt! Att du inte ens fick gå till cafeterian..
Nej det låter lite konstigt men de vet säkert vad de gör. Vilken vecka är du i?
Frågar igen, ni som inte är gifta. Har ni kontaktat socialtjänsten om faderskapsintyg? Jag tänkte ringa till veckan som kommer, så är det över sen.
Ang. Faderskaps"erkännandet". Vi skrev på innan dottern föddes och då får man ingen kallelse. Det som inte så många vet är att OM mamman dör under förlossningen så får inte pappan behålla barnet om inte papperen är klara för det finns inget som intygat att det verkligen är han som är
Pappan. Så barnet tas om hand tills dess att utredningen är klar. helt sjukt tycker jag för de som är gifta kan också vara ute och vara otrogna men inte enligt socialtjänsten (eller de är bara de som gör pappersjobbet).
För att slippa krångel om jag skulle stryka med under förlossningen så skriver vi under papperen innan bebisen kommer.