Juni-barn
PIO skrev 2012-04-13 13:11:18 följande:
IdaElinLivia- ja e allt med o läser :) har inte orkat skriva på några dagar. Va på kontroll av tappen i onsdags. 1,1-1,2 cm är öppen 3 cm längst upp har tydligen varit öppen 2 cm nästan hela tiden ja gått på kontrollerna. Vilket ja inte har fattat men nu hade det ökat till 3. Men så länge som tappen fortfarande finns där o är stäng så e de ingen fara. Bebisen ligger med huvudet neråt men de har den gjort i flera veckor. Ligger hemma på soffan om dagarna o är så uttråkad så ja tror ja spyr på de här snart! Har gått 31+2 idag så de känns ju bra iaf :) vill iaf gå 32 fulla så bebisens lungor hinner mogna helt. Känns som att ja bara går o väntar på att de ska sätta igång nu. Tror de kan hända vilken dag som helst. De e iaf den känslan ja har. Vill boa o köpa kläder o grejer till bebisen men men ja får ta de om ett par veckor.
Stackare, det är hemskt att inget kunna göra. Jag har inte samma problem men kan inte röra mig. Man bara ligger här och väntar på att dagarna ska gå. Har ingenting färdigt och börjar så smått få lite panik. Började storböla när mannen var hemma på lunch i dag. Hoppas du får den lill* kvar ett tag till. Själv väntar jag bara på att den ska komma, men som sagt olika problem och jag vill ju inte få ännu men jag vill att tiden ska gå fortare. Samtidigt som jag inte är klar egentligen:.... hm shit vad rörigt. Det är typ bara 5 veckor kvar tills jag får komma på samtal och få ett datum. längtar