Juni-barn
Tung dag i dag, min pappa är sämre och ligger hemma med morfin och mina syskon vakar över honom. Självär jag 35 mil hemifrån. Jag hoppas han lever tills i morgon så jag får krama om j´honom en sista gång
Tung dag i dag, min pappa är sämre och ligger hemma med morfin och mina syskon vakar över honom. Självär jag 35 mil hemifrån. Jag hoppas han lever tills i morgon så jag får krama om j´honom en sista gång
Jag räknar med att "bara" ha med mannen. Men det blir ju ett planerat snitt i typ fullgången tid så det ska väl inte vara några problem. I dag är det 4 veckor kvar tills jag får mitt datum:)
Tack för era omtankar om pappa men tyvärr hann jag inte hem till min pappa men har varit hos min mamma nu i em/kväll.
Tack för er omtanke:)
Jenni J: skönt att det gick bra.
Mitt samtal om snitt ville de ha så nära snittet som möjligt eftersom de ska väga och mäta barnet för att se hur moget det är, ska ju snittas så tidigt det går.
Har varit hos BM idag, allt såg bra ut. Jag frågade om min konstiga känsla i ansiktet, hon trodde inte det hade med graviditeten att göra så hon ville jag skulle söka på VC istället.
Det känns lite märkligt att det kanske bara är en eller ev två gånger kvar hos henne.
Ni som äter citodon, har ni fått veta när ni ska sluta innan förlossningen för att bebisen inte ska riskera att få abstinensbesvär?
Jag tror också att det är efter att barnet fyllt 1 år som man ska ta ut minst 5 dagar i veckan för att få behålla SGI.
Tack för alla era tankar om min pappa. I morgon ska vi träffa begravningsentreprenören , ska bli skönt när det är över.
Jag hade tänkt börja lite med bebisfix den här veckan men det får vänta lite. Jag har inte så mycket ork så jag måste ta en sak i taget.
Grattis till emilio, hoppas du mår bättre snart
Har träffat begravningsentreprenören idag. Jag känner att det kommer bli några tuffa veckor. Har inge jagn aning om vart jag ska hitta kraften i från. Jag har inte förberett någonting inför bebisen och jag har ingen ork. Begravningen är om två veckor sen har jag ca vå veckor kvar innan snittet, däremellan ska jag orka ordna ett 20 årskalas och fixa allt till bebisen. HJÄLP! Jag som bara har en timme om dagen sammanlagt som jag orkar vara upprätt och göra LITE nytta. Jag får nog fråga svärmor om hjälp tror jag.
Jag hade UVI med yngsta dottern, har aldrig haft det tidigare, varken som gravid eller icke gravid, så jag fattade inte att jag hade det eftersom det inte sved när jag kissade. JAg trodde att det var ett tydligt tecken, men då sa de att just när man är gravid så är det vanligt att det inte svider.
Välkommen Pluttan.
Jag läste precis om det här med fosterrörelser i den där gratistidningen man får från bm och där stod det att man ska ringa in om man har färre rörelser. Det är alltid skönt att stilla oron tycker jag.