Sweet life skrev 2012-03-15 15:14:10 följande:
Har du provat att sicka i dig salt? Det är ett gammal husmorsknep som min mamma tar till som ofta lider av kramp i fingrar, ben och ja överallt.. Funkar alltid. Ibland måste man ta mer, ibland mindre.. äckligt, men effektivt!
Ska genast provas, kan inte skada att prova :).
NinnaBus skrev 2012-03-15 15:16:59 följande:
Inte en hel dag så... Men får ofta kramp i benen på kvällen/natten om jag druckit för dåligt under dagen... Brukar fungera bättre om jag dricker ett par glas vatten innan jag lägger mig på kvällen. Fast då måste jag iofs upp och pinka efter ett par timmar, men hellre det än kramp i benen...
Jag har haft till och från hela dagen, kan inte stödja riktigt på vänsterbenet. Riktigt äckligt. [quote=64012460][quote-nick]Havsjungfrun skrev 2012-03-15 15:23:09 följande:[/quote-nick]
MissFörstånd skrev 2012-03-15 15:09:40 följande:
Jag har bra järnvärde men äter ändå järn . Jag har kramp i benet idag, någon mer som känt så? Det gör skitont och ingenting hjälper.
Beror inte det på kaliumbrist. Har för mig att bananer är bra.[/ Då blir det till att prova bananer också

. Är iofs väldigt dålig på att få i mig vätska, men det är jag alltid. Det har väl med min IBS att göra, blir alltid sämre då.