• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Grattis baby1112 härligt med giftemål :)

• Baby1112

Tack alla! Faktiskt är mannen vaken och uppe, men vi är båda dunderförkylda så vi känner oss allmänt hängiga. :/

• Uddabus

O mitt fina lilla Sto fick en underbart vackert litet sto igår kväll.. Fick vara med hela vägen... Helt otroligt vacker upplevelse

• LillSnurr82
    Uddabus skrev 2012-04-22 10:55:29 följande:
    O mitt fina lilla Sto fick en underbart vackert litet sto igår kväll.. Fick vara med hela vägen... Helt otroligt vacker upplevelse

Åh vad härligt :) jag var oxå med när min häst kom till världen.. Så himla fint!! Ska du behålla fölet?
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • emersson75
    Uddabus skrev 2012-04-22 10:55:29 följande:
    Grattis :D Har haft turen att fått vara med en gång då ett sto fölade, det är nog bland det finaste man kan se ...
  • Stumpilumpan
    Annelie81 skrev 2012-04-22 09:54:34 följande:
    Gipsbindor man köper Apoteket....sådana som används till gipsa armar och ben :)
    Hur många paket kan man behöva?
  • MissFörstånd
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-04-21 19:26:15 följande:
    Ja, det är verkligen inte skönt och det händer x antal gånger per dag!
    Nej usch usch. Man kan ju inte göra något för att det ska försvinna heller.

Baby - Grattis!!!!  

Ni som inte är gifta, har ni varit till socialtjänsten och skrivit på faderskapspapper? Tänkte att jag ska ringa de i veckan och få komma dit och få det gjort!      
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • Havsjungfrun
    lycka 4 skrev 2012-04-21 15:50:51 följande:
    Ligger alla era små vända neråt ? Mina barn har legat neråt tidigt men denna vild batting ligger på tvären fortfarande å leker karusell mer än ofta ;)
    Nix, min ligger i säte än så länge med huvudet på ena sidan om naveln och fötterna på den andra. Tar max med plats på det sättet så jag hoppas att h*n vänder sig snart.