• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Tre Flickor
    Baby1112 skrev 2012-04-22 03:13:22 följande:
    Är numera fru, inte bara sambo! Trots förkylning och förvärkar (regelbundna dessutom) så blev det ett fint bröllop och en supermysig fest!
    Bröllopsnatten går dock sådär eftersom min man somnat på toaletten just i detta nu... :/

Grattis Glad
    Hoppas att ni både mår bättre idag. 
  • RocketQueen

Jättemycket Grattis Baby1112: Haha på vår bröllopsnatt så ville jag bara sova medan min man bara ville öppna presenter (vi gjorde inte det på festen) det blev en lååång dag med en rejäl fest som avslutning så inget i hela världen hade kunnat hålla mig vaken.

• IdaElinLivia040611

Vår lilla kille kommer få namnet Luca.
    Angående position i magen så ligger han med huvudet neråt och fixerat.
    Jag e så himla snurrig, känner mig helt borta i huvudet. Var nere i inomhus centrumet med tjejerna nyss och jag klarade typ en timme sen var jag tvungen att gå hem å lägga mig på soffan. Tror jag har druckit för lite fera dagar i rad + att jag är otroligt känslig för att  bli hungrig.

Så nu e det bara att ställa sig vid spisen å fixa mat, sen ska jag och tjejerna göra en play dou (stavning) deg. Nån som har nått bra recept på det????
    Så tråkigt väder så det blir en inne dag i dag.
    Ska ta en lång härlig dusch sen också och raka mig överallt Tungan ute, blir som ett mindre gympass...

Grattis till giftemålet!!!!!!!!!!! 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • PIO

I morse kl 08.01 föddes våran dotter. Vecka 32+4 vikt: 2105 längd: 45cm allt gick väldigt bra. Gjorde ont som fan ;) tog bara lite lustgas men började må illa av den så de blev en förlossnig utan bedövning. Ajaj. Värkarbetet satte igång igår kväll vid 20 tiden o gick inte att stoppa. Våran dotter mår bra, ligger i kuvös o gosar till sej.

• LillSnurr82
    PIO skrev 2012-04-22 12:55:38 följande:
    I morse kl 08.01 föddes våran dotter. Vecka 32+4 vikt: 2105 längd: 45cm allt gick väldigt bra. Gjorde ont som fan ;) tog bara lite lustgas men började må illa av den så de blev en förlossnig utan bedövning. Ajaj. Värkarbetet satte igång igår kväll vid 20 tiden o gick inte att stoppa. Våran dotter mår bra, ligger i kuvös o gosar till sej.

Åh vad mysigt,, skönt att allt gick bra! Stort grattis ! Har tjejen fått något namn?
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • PojkarnasMamma85
    Stort grattis och vad skönt att allt har gått bra!! Lycka till och hoppas ni alla mår bra!
  • lycka 4

Pio åhhh grattis till tjejen kram i massor

• IdaElinLivia040611
    Åhhh grattis......allt kommer gå jättebra Hjärta
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • RocketQueen

PIO; åååå jättemycket grattis! Jag blir alldeles rörd! Tänk vad häftigt att hon är här nu!

Och nu har det kommit tre stycken bebisar i vår tråd redan! (Med Agnes tvillingar) om bara några veckor kommer antagligen att ramla in bebisar hela tiden!