Jag är så himla trött hela tiden, men illamåendet har minskat något vilket är skönt. Jag kan tex äta choklad nu (kommer inte ihåg om jag skrivit det redan) så det är jag ohyggligt glad för. Jag känner mig så tillfredsställd av att få sätta i mig choklad, det lugnar själen på nåt vis, hihi.
Börjar få mer å mer ont i brösten. Inte kul när en viss 1-åring ska klättra upp på en när man ligger i soffan å han använder armbågarna för fullt för att kravla sig fram.
Jag har lämnat blodprovet för KUBtestet. Längtar verkligen till ultraljudet om 1,5 vecka. Tanken slog mig att det är ju då vi får veta om det är en eller två (!) Men samtidigt så tror jag inte att det kan vara två, jag mådde ännu sämre förra graviditeten å då var det ju "bara" en. Jag har fått för mig att folk är mer påverkade av tvillinggraviditeter. Sedan har vi det inte i släkten heller, så "risken/chansen" känns inte överhängande. Ska även bli kul att få ett BF eftersom jag saknar det i dag även om jag har ett hum om vilken vecka det borde röra sig om.