• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • Zirap

Gaaaaa, jag var till BM idag. Jag har gått upp 4 kg redan och är bara i vecka 14. Ångesten är total. Förra graviditeten låg jag fortfarande under min normalvikt vid samma tid. Nu går jag runt å är hungrig hela tiden å då mådde jag så illa att jag inte kunde äta. Frågan är ju vad som känns bättre...hmmm...

• bejbisen

Zirap: jag är oxå i v.14 å har gått upp ca 4 kg. Sist hade ja bara gått upp 2 vid den här veckan.

Idag har jag varit på Ikea med min lillebror som just köpt lägenhet. Så de blev en heldag, å givetvis köpte ja ju massa grejjer oxå! Vi åkte strax före 8 imorse å kom hem strax efter 21. Nu har ja ont i fötterna å fogarna, men de få de väl va värt

• micksaan

Jag hade i vecka 24 ökat 12 kg. Inte så kul det heller. Men jag antar det blir en plus 30 kg graviditet denna gång också.

• bejbisen

Sunshined: Ojdå :-/ de måste va lite tungt att bära på så mycket "extra vikt". Då ska ja verkligen inte klaga än. Återstår dock att se vart de slutar denna gång. Första graviditeten gick ja upp ca 11kg totalt, och andra gången ca 10 kg, men då hade ja några kilon mer på kroppen vid start oxå, jämfört med nu.

• Sofi81

Jag ligger nog också på +4 kg eller nått sånt. Får väl se hur det utvecklar sig!

• marieotyra

Förra graviditeten blev det + 14 kg. Men de flesta kilona kom mot slutet. Vågar inte riktigt hoppas på att det blir liknande siffror denna gång...var betydligt mkt aktivare då när jag fortfarande hade hästen kvar...

• bejbisen

Åhhh, va ja blir less! Har fått med mig fel kartong hem från ikea!!   Så, bara att åka ner sen nån gång å byta då!

• marieotyra
    Bejbisen: Stor kartong? Åker till sundsvall både nästa helg och efter jul, men vi brukar ha rätt fullt i bilen...
  • bejbisen

Marieotyra: jo, tyvärr så är de en väldigt lång å stor kartong :/ men, ja ska åka ner under julledigheten å byta ha ja tänkt.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012