• bejbisen

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Tänkte starta en tråd för oss i umeå som väntar vår/sommarbebisar 2012.

Själv väntar jag barn nr 3 i maj/juni.

Hoppas att nån fler vill hoppa in i tråden och prata om allt mellan himmel å jord medans vi väntar på våra små guldklimpar

om ni känner igen mig, så prata inte högt om att jag väntar barn då det fortfarande är "hemligt"           

Vilhelmina ♥080825♥ Vilgot ♥100307♥
  • Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012
  • micksaan

Jag funderade kring det där med femte sjukan. Maria ringde upp vid halv 5, men hon hade inte fått tag i Zeynab, så hon återkommer sen. Men mest troligt är det inget att oroa sig över om man inte visar symtom utöver en vanlig förkylning men samtidigt står det att många inte får några andra symtom är en vanlig förkylning. Men iofsig kanske man inte drabbats så hårt då och bebisen kanske heller inte utsätts för smittan.

• Sofi81

Sunshined - dom flesta har ju redan haft den som liten, så jag håller tummarna att du också har haft den! Det är skönt att vet att jag har haft det då man jobbar inom förskolan! Men det är jobbigt att gå och inte veta!

• micksaan

Ja man kan ju lika gärna haft den, även fast man inte haft utslag. För mamma har då inte uppmärksammat den sjukan på mig som mindre. Som sagt, får se vad läkarn och BM bestämmer. Kanske inte ens behöver kolla upp om jag är immun eller ej, verkar vara så olika mellan olika MVC.

• sleepingangels

Vårt ul gick bra idag! Allt såg bra ut och vi fick se vår lilla i magen!! Blev flyttad från 2 till 9 juli! Hoppas värkligen den kommer den 9de det skulle vara så coolt! min mamma är föd då! (hon är död sen 2000) så det skulle betyda så mycket om den ville komma då!!!

• micksaan

Går också hos Maria på Backen. Hade henne förra gången också så ville köra samma igen.

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012