Dagis ger mitt barn VITLÖK...
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Oooh noooo! Allvar talat så mycket vitlök ger dom ju inte barnen så barnen stinker så man inte kan dela rum med dom... och sen med allergi, då kan barnen inte äta något för dom kan ju faktiskt vara allergiska... Nej du ts känns lite som du bara klagar för att ha något att klaga på, lägg energin på något viktigare än ingredienserna i dagismaten..! Hade varit skillnad om barnen fått en hel vitlök vid fruktstunden istället för en bit frukt men nu är fallet inte så...
Min make lagar mat med vitlök, stör mig inte alls. Och ungarna stinker inte på samma sätt som lillen från dagis. Vi använder vitlökspulver, om det nu spelar roll. Jag äter inte vitlök i mat.
Det är inte förskolan fel att du är luktkänslig.
Skärp till dig lite.
Jo jag kan hålla med ts om att vitlök stinker ashål.
Känner man ju då man tex går på ställe där det är invandrartätt och dom lagat mat. Fy får ju kräkningar.
Dock är ju vitlök bra säjs det juh men stanken med för mycket vitlök är inte skoj
Äh TS håll för näsan eller sätt en klädnypa där så slipper du gå runt och gnälla på lukten ;)
I invandrrtäta områden luktar det vitlök ? Hahahhaahhaha. Säkert. Vitlök används lika mycket i svenskars hem nuförtiden.
Sicket skitsnack ! Blir så full i skratt av så okunniga kommentarer. Ids inte äns bli arg.