Dagis ger mitt barn VITLÖK...
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
denna tråd måste vara ett skämt det bara ÄR så!
Tack, du gjorde min kväll ![]()
Ge ungen Toy och duscha den i parfym.
Hehe! Det kan väl ändå inte vara så illa!
Jag hade en kompis när jag var barn som åt köttfärssås hos oss (med vitlök i) och han gick runt och FES VITLÖK PÅ MITT KALAS! HELA DAGEN! Så passa tt folk gick hem... Och Min mamma ringde hans och berättade och frågade varpå hon sa; Ja han blir så av lök, ledsen att jag glömde säga det!
*suck* HAHA1 Men det kan faktiskt vara så iallafall, så ni vet :)
"man ger inte barnet vitlök i någon form" Alltså hur har du gjort med all annan föda till ditt barn då? Hur kan du veta att barnet inte var hyperallergiskt mot tex potatis innan du testade det första gången? Fick han svår andnöd av vitlöken eller? Jag förstår att man kan vara allergisk, min son är nötallergiker. Och det vet jag ju eftersom hans kropp sa ifrån om det när han var liten. Men skulle just vitlök vara extra farligt för barn menar du eller?