Dagis ger mitt barn VITLÖK...
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Jag spyr nästan när barnet kommer hem. Sova i samma rum går ju fasiken inte. Man ger inte barn vitlök i någon form. Kan ju vara allergiska. Ska kräva lökfri kost till mitt barn, går det?
Du får väl sätta lite tigerbalsam eller liknande under näsan, TS. Jag har full förståelse för att man kan må illa av vissa dofter, men att anse att förskolan inte ska servera ett visst födoämne ev den anledningen är ju helt uppåt väggarna!
Men gud vad det klagas på än det ena, än det andra. *tar mig för pannan* Finns det verkligen inte annat att gnälla på era förskolor än att barnen får baka, äta vitlök eller ha grannpojkens extravantar för man själv glömt sina hemma el nån pedagog som har röda byxor på en fredag? Kan man bara inte vara tacksam för att man faktiskt har en pedagogisk plats där ens barn får lära sig än det ena än det andra? Inte till vilket pris som helst men iaf lite tacksam?
Äh.. orkar knappt kommentera.
TS som du ALDRIG äter vitlök och lukar skit?