• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Sheila va det ! Hon var ju helt galen den. Hon var inte rädd för något. Så illa jag tyckte om henne Skrattande. Tyvärr så var jag inte med så tidigt som Caroline och Ridge

Sunset beach någon ? Glad Om någon utav er minns och såg den såpan så måste ni hjälpa mig med en skådis.

Hon var helt galen vad annars. Ingen söt liten sak utan hon är ganska lång. Lite längre hår än pagefrissa. Bred mun. Tätsittande ögon. Hon var helt fenomenal på att manipulera och fula alla.

Jag tror nämligen att hon har gästspelat i Glamour men jag kan blanda ihop det. I ett avsnitt så är Taylor bakbunden och har varit det länge. Kvvinnan tror ju att hon och Ridge är ett par. Efter många om och men så hittas hon av sin hjälte och den rabiata psykopaten försvinner. Vi pratar väldigt många år sedan. Barnen fanns inte.

Jag ska googla nu Skrattande

• soffliggaren

Nu såå. Sarah Buxton finns med i 194 avsnitt, Morgan deWitt heter hon i Glamour 87-05. Konstigt hon är snyggare än vad jag minns men det var 80-talet också.

Kan inte minnas att Eric har haft fler än dom du räknat upp Satus Sv. Donna är en mild bris med tanke på för nötter Eric gått igenom.

Saknar någon ny knäppis. Sheila hade varit perfekt. Tycker det är lite mesigt nu.

• SatuSv

Ja men guuud sunset beach tittade jag också på haha:)

Sheila ja hon var ju läskig men hon kom ju tillbaka där ett tag. Tycker också att det är på tiden att något spännande måste hända, just nu är serien ganska tråkig:/

Roligt att tänka tillbaka på gamla avsitt,ska nog kolla lite på you tube hehe!

• beadis

Ja jag följde sunset beach slaviskt!

Och JA jag kommer ihåg henne..lite rött hår, var tvungen att googla henne, men visst var det hon..har också minne av att hon var med i glamour.

Tyckte sunset beach var riktigt bra förrutom slutet, dog inte alla??

Hahaha googlade igen..kolla in detta 

">

allt faller på plats, musiken, skådisarna, var nästan kär i Eddie Cibrian...han var så snygg

Googla hans namn så ser ni honom.
    Någon som tittade på Modells Inc, serien om modelltjejerna som på ngt konstigt sätt länkades ihop med Melrose Place

">

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-30 23:48:49 följande:
    Ja men guuud sunset beach tittade jag också på haha:)

Sheila ja hon var ju läskig men hon kom ju tillbaka där ett tag. Tycker också att det är på tiden att något spännande måste hända, just nu är serien ganska tråkig:/

Roligt att tänka tillbaka på gamla avsitt,ska nog kolla lite på you tube hehe!
    Jag saknar Sheila, alla hennes galna upptåg, hennes utseende passade så bra in också
  • SatuSv

Jo jag har oxå gör mig att hon från sunset var med en stund i glamour.

Haha serie nörd som jag är så tittade jag oxå på Models inc... Melrose place,Beverly hills haha.

Jag har totalt missat att Donna inte är med justin längre:O Varför?
    Nick alltså han har ju varit m brooke,dottern och nu systern ooooh my god...

• soffliggaren
    Skrattande som jag avskydde Tim i Sunset. Jag blev så förbannad varje gång han kom i bild. Kom ihåg när sista avsittet sändes. Blev lite Dallas av det hela.
    Hon hade drömt ! Drömt i flera år och som tv tittare så kände jag mig blåst på allt Skrattande. Hon vaknade upp i soffan tror jag och Tim stod där. Jag blir fortfarande upprörd av att det var slut där. Undrade länge när serien skulle börja igen. Jaa herregud.

Fast det är kanske jag som har drömt för nu såg jag att beadis hade skrivit att alla dog..

Dessa såpor.
  • SatuSv

Jag missade sista avsnitten av sunset och trodde hela tiden att det var uppehåll bara men se på fan så alla dog...

Glamour idag... Man ser på jackie o owen att dom fortf älskat varann. O Amber.. Vad ska man säga om gold digger amber,ge upp.fast iofs så behövs det lite mer drama så jag hoppas dom två blir tillsammans igen.

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-02 09:41:10 följande:
    Skrattande som jag avskydde Tim i Sunset. Jag blev så förbannad varje gång han kom i bild. Kom ihåg när sista avsittet sändes. Blev lite Dallas av det hela.
    Hon hade drömt ! Drömt i flera år och som tv tittare så kände jag mig blåst på allt Skrattande. Hon vaknade upp i soffan tror jag och Tim stod där. Jag blir fortfarande upprörd av att det var slut där. Undrade länge när serien skulle börja igen. Jaa herregud.

Fast det är kanske jag som har drömt för nu såg jag att beadis hade skrivit att alla dog..

Dessa såpor.
    Ja Tim..var det han som hade så stirriga ögon, störde mig något otroligt på honom med

Var bara tvungen att kolla ...på wiki står det så här..  Till sist vann kärleken mellan Ben och Meg och man kunde se i sista avsnittet av serien, deras bröllop tillsammans med Megs bästa väninna Vanessa Hart

Tydligen var serien inte poppis i usa..därför la de ner den...nu när du skriver att hon bara hade drömt allt...tror det kan vara så allt slutade...måste bara få veta det, luskar lite till    
  • beadis

Kolla in slutet...hmm...

">

Slutade den olyckligt med tanke på att hon stod o grät eller hur var det nu?  

Svar på tråden Glamour