• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • beadis

Är måttligt trött på hope liam steffy intrigen nu, kan inte han bara välja nu, men det verkar som brooke o katie börjat nysta lite i "tråden"..varför det hände just då när liam kysste hope.

• soffliggaren
    beadis skrev 2012-05-08 06:57:39 följande:
    Är måttligt trött på hope liam steffy intrigen nu, kan inte han bara välja nu, men det verkar som brooke o katie börjat nysta lite i "tråden"..varför det hände just då när liam kysste hope.
    Men Katie är ju så godtrogen Glad. Jag hade inte nöjt mig med dom svaren om Bill var min make Skrattande. Jäklar vad jag hade tryckt upp han mot väggen. Skyllt på mitt hjärta också om jag var tvungen, fakesvimmat hehe. Sen hade även jag mutat läkaren om röntgenplåtarna.

Ridge då ? Hur kan man va så dryg ? Han har alltid varit rädd för att bli av med sin titel. Thorne mosar han. Thorne borde gå över till Jackie bara för att. Slipper han källaren som en annan Fritzl fånge.

Jag har svängt nu angående Hope eller Steffie. Tycker att han ska välja Steffie. Det är mer drag i henne. Hopes rådjursblick ser ut att se strålkastaren på bilen varje gång hon ser förvånad ut.

Liam tänder på det försvarslösa i Hope. Steffie är mer självständig. Dröjer nog tills han är 50  och har fått barn med båda innan han bestämt sig Glad
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-08 10:56:14 följande:
    Men Katie är ju så godtrogen Glad. Jag hade inte nöjt mig med dom svaren om Bill var min make Skrattande. Jäklar vad jag hade tryckt upp han mot väggen. Skyllt på mitt hjärta också om jag var tvungen, fakesvimmat hehe. Sen hade även jag mutat läkaren om röntgenplåtarna.

Ridge då ? Hur kan man va så dryg ? Han har alltid varit rädd för att bli av med sin titel. Thorne mosar han. Thorne borde gå över till Jackie bara för att. Slipper han källaren som en annan Fritzl fånge.

Jag har svängt nu angående Hope eller Steffie. Tycker att han ska välja Steffie. Det är mer drag i henne. Hopes rådjursblick ser ut att se strålkastaren på bilen varje gång hon ser förvånad ut.

Liam tänder på det försvarslösa i Hope. Steffie är mer självständig. Dröjer nog tills han är 50  och har fått barn med båda innan han bestämt sig Glad
    Hahahaha,,skrattar här, just så är det..stackars Thorne..blir behandlad som om han vore ett barn..Ridge är en riktig översittar typ,..såg du hans min igår mot Ric...tänk när han får veta om att det är Amber som ritat kläderna..då blir det liv i luckan!! Vet inte om detta med hope o liam, iaf får han bestämma sig snarast innan jag tappar lusten att titta på denna serie
  • soffliggaren

Jag såg blicken han hade mot Rick. Det hade varit kul om dom hade fått upp hela kollektionen och mitt i visningen får dom reda på att det är Ambers Förvånad. Ridge hade fått knapra piller sen.

Men ska Steffie ligga ner nu ett tag och tro att hon är sjuk ? Hon vet inte om att hon är okej ? Jag fattar det som om hon är okej men  Bill fejkar till hans fördel inte Liams.

Håller med dig. Nu måste han bestämma sig annars byter jag kanal/såpa Oskyldig

• soffliggaren

Där kom Brooke på dom. Undrar om hon säger något till Ridge ?

Pam Förvånad va går hon på ?

Sminkösen hade gott lös på färgen i dag. Tiffany hade fått en mask och en peruk Skrattande Rick var han i Cabo, brun som han var.

• SatuSv

Hahahaa så sant d ni skriver:) Som jag uppfattat så vet inte steffy om att bill mutat läkaren om bilderna,hon tror att hon är sjuk. Missade glamour idag men det var väll samma ältande som igår.
    Är så jäkla irriterad på ridge,vem faaan tror han att han är?!? Fattar inte varför han inte kan dela med sig med sina bröder hör han det för att jävlas gör att dom är biologiska barn till va fan nu glömde jag gubbens namn... Eller vad är problemet! Han borde väll ändå vilja sina bröders bästa ju. Åsna. Vill ge han en smäll!!!

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-05-08 23:40:51 följande:
    Hahahaa så sant d ni skriver:) Som jag uppfattat så vet inte steffy om att bill mutat läkaren om bilderna,hon tror att hon är sjuk. Missade glamour idag men det var väll samma ältande som igår.
    Är så jäkla irriterad på ridge,vem faaan tror han att han är?!? Fattar inte varför han inte kan dela med sig med sina bröder hör han det för att jävlas gör att dom är biologiska barn till va fan nu glömde jag gubbens namn... Eller vad är problemet! Han borde väll ändå vilja sina bröders bästa ju. Åsna. Vill ge han en smäll!!!
    Skrattande. Eric heter gubben.  Visst behöver han en smäll eller två. Du missade inget. Ser du idag så står dom kvar i samma rum.
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-08 13:58:39 följande:
    Jag såg blicken han hade mot Rick. Det hade varit kul om dom hade fått upp hela kollektionen och mitt i visningen får dom reda på att det är Ambers Förvånad. Ridge hade fått knapra piller sen.

Men ska Steffie ligga ner nu ett tag och tro att hon är sjuk ? Hon vet inte om att hon är okej ? Jag fattar det som om hon är okej men  Bill fejkar till hans fördel inte Liams.

Håller med dig. Nu måste han bestämma sig annars byter jag kanal/såpa Oskyldig
    Är det bara jag som skrattar när ridge är arg eller beslutsam om något..han går och spänner upp sig

Egentligen är han ganska kass skådis, den enda gången jag tycker han är bra är om han är riktigt arg Obestämd Det är väl då hans riktiga jag kommer fram Tyst  
  • beadis

Vet ni vad Min man o jag har diskuterat detta med männen i glamour...de är sååååå oskyldiga, de kan göra vad som helst men det ses mellan fingrarna...kvinnorna däremot är alltid i blåsten..får alltid skulden, när det gäller otrohet är det alltid kvinnan som har varit hemsk o hjärtlös men männen då?? Är inte de lika skyldiga?? Obestämd

Måste fortsätta o titta, återkommer  

• soffliggaren
    beadis skrev 2012-05-09 17:52:20 följande:
    Är det bara jag som skrattar när ridge är arg eller beslutsam om något..han går och spänner upp sig

Egentligen är han ganska kass skådis, den enda gången jag tycker han är bra är om han är riktigt arg Obestämd Det är väl då hans riktiga jag kommer fram Tyst  
    Du jag skrattar och tycker han är så pinsam.  Har skrivit tidigare vad jag tycker om hans prestationer. Porrskådis a  70 talet Skrattande. Han har kommit upp sig i och med Glamour .

Tänkte på det varför han är så rädd om sin titel som du också skrev. Thorne och Rick är Erics men Inte Ridge.  Skulle någon av dom få chansen så tror jag att hans ego dör. Likadant med deras systrar.Ingen är den rätta att ta tronen bara Ridge.

Lets make a deal Glad
Svar på tråden Glamour