• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • beadis

Massimo heter Ridges pappa, var det inte så

Vilka av skådisarna tycker ni spelar bra...hmmm...finns det någon  

Ibland tänker jag..varför tittar jag öht på den Flört

Vad tyckte ni om dagens avsnitt då?

Gäsp..eller nick o pam var väl roliga iaf         

• soffliggaren

Tänk att Stephanie var otrogen när det begav sig. Marone Massimo

Jag kan inte säga att någon är bra men det finns fler som är dåliga Glad

Tyckte det var lite humor om dom hade tagit resa. Han hade fått det hett Nick. Stackarn hahaha. Lemonbars all over the place.

Men det slutade hyfsat bra idag.  Ge mig fan på att brevet är placerat där av Bills harem. Bilden är fake men den är riktig i Katies ögon nu så hon måste backa. Hoppas jag har fel.

Amber det är ingen här som tror på att du har ändratsSkrattande. Rick nu skärper du till dig.

Jaaa varför ser man sånt här, egentligen Skrattande. Händer mer i Hem till gården.

• beadis

Sitter o fnissar här 

Var han på riktigt porrskådis Kräks eller driver du med oss

Han är en översittare, eftersom han inte är Erics son måste han hålla hårt i sin titel, tycker Eric borde slänga ut han, det vore väl ngt till serien, lite krydda..Ridge blir en lodis Drömmer     

• beadis

Jag kan inte säga att någon är bra men det finns fler som är dåliga Glad Håller verkligen med dig Skrattande
    Klart bilden kommer röra till det, men Katie är smart, hon kommer inte ge sig i första taget..tycker hon är bäst!
    Amber nä..hon är samma gamla white trash som innan Tyst 
    Väntar bara på att Deacon, hope pappa ska komma tillbaka, men det roligaste vore ändå om Sheila kom tillbaka, hon var grym, gillade hennes galna blick, måste bara ta fram ett fotot på henne

Här..ser ni mördarblicken och den tighta munnen Skrattande 

Ska nog skriva till   Bell-Phillip Television Productions och begärna att få tillbaka henne

• soffliggaren

Fy faaan va bra Skrattande Sheila. Skriv till dom  och säg att vi är två som vill. Me and SOFFLIGGAREN want Sheila back !

Ridge har inte varit i porrträsket  Skrattande men han har nog någon soft rulle hemma som dammar.

Steffie är bättre skådis än vad hon sjunger iallafall.Hittade ett klipp på henne när jag googlade.
    Skämskudde på den. Klassisk ålning och kåta blickar Skäms.

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-10 16:12:45 följande:
    Fy faaan va bra Skrattande Sheila. Skriv till dom  och säg att vi är två som vill. Me and SOFFLIGGAREN want Sheila back !

Ridge har inte varit i porrträsket  Skrattande men han har nog någon soft rulle hemma som dammar.

Steffie är bättre skådis än vad hon sjunger iallafall.Hittade ett klipp på henne när jag googlade.
    Skämskudde på den. Klassisk ålning och kåta blickar Skäms.
    Garvar här så jag får ont i magen, satt faktiskt o åt!! Skrikandes

Jaaaa det borde vi fan göra!!

Hit med länken Skrattande

Nu börjar dagens glamour, kan ju inte missa den! *springer till tv:n*       
  • SatuSv

"att se dig jaga min man är störande" sa steffy men vad fasen var det hon själv gjorde när Hope o Liam var FÖRLOVADE!!! Ghaaa

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-05-10 18:00:26 följande:
    "att se dig jaga min man är störande" sa steffy men vad fasen var det hon själv gjorde när Hope o Liam var FÖRLOVADE!!! Ghaaa
    Hörde du det Förvånad Hur tänkte  hon ? Mina öron trillade nästan av Skrattande.

Beadis.  Ska försöka hitta den igen. Men det blir inte idag ska iväg efter Glamour.

Där drog Donna. Nick är inte alls som hon tänkte Foten i munnen.

Näääääääjjeee va fan ! Imorgon får vi svaret.
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-05-10 18:25:40 följande:
    Hörde du det Förvånad Hur tänkte  hon ? Mina öron trillade nästan av Skrattande.

Beadis.  Ska försöka hitta den igen. Men det blir inte idag ska iväg efter Glamour.

Där drog Donna. Nick är inte alls som hon tänkte Foten i munnen.

Näääääääjjeee va fan ! Imorgon får vi svaret.

hon visste ju att han tagit dom... 
  • SatuSv

Ja jag vill oxå ha Sheila tillbaka!! Hehe.. Ja idag blev jag lite irriterad ville hoppa på tvn o slå den(graviditets hormoner:P)
    Äsch måste ju bli lite action i serien nu!! Orkar inte se samma ältande! Vill att ridge ska jobba i källaren o så borde han lämna brooke o va med taylor så det händer lite grejer.

Svar på tråden Glamour