• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Hahaha Tintin så bra men som Mion skriver det är något annat/annan. Sitter också och klurar på vem. Yngre stelopererad Brad Pitt ? Näää.

• SatuSv

Han ser ut som någon som var med på nån 80-90tals serie typ Dallas haha. Nää jag tyckte att första Rick eller om det var andra var snygg,han som var med när han var gift med Amber.
    När ska detta eviga Hope-Liam-Steffy dramat ta slut... Har sett typ ett avsnitt på två veckor:/ Tycker att tiden är så fel,vi har då precis ätit middag och ska diska,fixa barn så jag hinner knappt se längre. Fast facebook håller mig uppdaterad:)

• Mälaröbo

Rick spelas av samma skådis som spelade Rick under Amber-tiden. Såg ni inte det på tillbakablicken igår?

• soffliggaren

Men var det verkligen samma skådis ? Är du riktigt säker för i sådana fall va hände med hans ansikte Obestämd.

Det är så löjligt nu med dessa spel. Thomas och Hope reser och hoppsan där är Steffy och Liam. Håller med dig Satu Sv. TRÖÖÖKIT nu men ska se om 20 min. Bill drömmer om Steffy  åå va jag hoppas på dom två.

• mion
    Mälaröbo skrev 2012-04-18 17:31:35 följande:
    Rick spelas av samma skådis som spelade Rick under Amber-tiden. Såg ni inte det på tillbakablicken igår?

Nej  nej där gjorde dom en blooper det var INTE samma skådis
  • Nellee
    Mälaröbo skrev 2012-04-18 17:31:35 följande:
    Han har spelat Rick, men det var runt 97-99. Det var inte han här nere du tänkte på? 

Don't you black or white me
  • Nellee
    Nellee skrev 2012-04-18 19:26:16 följande:
    Han har spelat Rick, men det var runt 97-99. Det var inte han här nere du tänkte på? 

Fotot kom ju inte med... försöker igen

Don't you black or white me
  • soffliggaren

Jag tror det va han. Amber och Rick var ganska unga men denna Rick liknar mer han på tillbaka blicken. Få se vad Mion skriver Skrattande. Avsnitt 2704 herregud  va många !

• mion
    Nellee skrev 2012-04-18 19:27:51 följande:
    Fotot kom ju inte med... försöker igen

Nu är det väl olika rick ni pratar om el?  Han som är nu sen han som var innan,samt denna?
Svar på tråden Glamour