• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • beadis
    SatuSv skrev 2012-04-27 17:02:19 följande:
    Maten och alla måsten är fixade så jag ska se Glamour idag!

Oj så dom har hånglat med varann i 25år.. Ja men då e dom ju nästan ett par:p Helt galet hur en serie kan pågå så länge,som Våra bästa år. Känns även som att dom inte kan komma på något nytt så typ damma saker som hänt en annan innan händer någon ny.

Juste jo lite synd är det om Steffy om Liam bara springer iväg m hope och kysser henne. Han som har så stor respekt för äktenskapet... Varför kysstes inte hope och liam hemma oxå då.. Somni nämnde Liam är den nya Ridge,dras mellan två kvinnor.

Men ack så rolig serie att titta på
    Kollade precis just med detta med våra bästa år...46år har de visat den serien Förvånad Förvånad

• TJ9

Ingen mer än jag som har koll på vad som händer i de senaste avsnitten som går i USA? Glad

• beadis
    SatuSv skrev 2012-04-27 18:20:57 följande:
    Åååååååå va jag avskyr Bill!!!!! Varför tar han inte steffy själv om han är så besatt av henne o låter liam vara med den han älskar-Hope!

Ja historien med Liam-Hope-Steffy-Bill har gått föööör långt nu!

Det han gjorde igår var verkligen droppen...så typiskt glamour, alltid någon som ska hamna på sjukhus, fiffla med blodprover eller annat galet Ändå kan man inte sluta titta på den, det är ett beroende, har man en gång börjat kan man inte sluta, i bästa fall hålla upp i några år, sedan har man ramlat i träsket igen...haha

Såg ni då Taylor "dog" fast återuppstod efter ett antal år?? Någon rik shejk el liknande hittade henne o höll henne fånga där ..om jag inte minss helt fel...ALLT kan verkligen hända i glamour
      Tänk och leva deras liv...inte en lugn stund...spännande liv Skrattande 
  • beadis
    TJ9 skrev 2012-04-28 16:22:00 följande:
    Ingen mer än jag som har koll på vad som händer i de senaste avsnitten som går i USA? Glad
    Gjorde det ett tag, men orkade inte fortsätta

Kanske dax att återuppta detta nöje...här vågar man nog inte skriva om framtiden i glamour, som jag förstår är det ingen spoilertråd, men du får gärna inboxa mig Skrattande 
  • soffliggaren
    TJ9 skrev 2012-04-28 16:22:00 följande:
    Tror att Satu Sv också har koll framåt.

Vi kan väl försöka hålla den spoilerfri Glad

Jag läser mig till framtiden.

Hahaha 46 år. Jösses. Kollar inte på den men är några av dåtidens skådisar med ?
  • TJ9
    soffliggaren skrev 2012-04-29 18:26:55 följande:
    Tror att Satu Sv också har koll framåt.

Vi kan väl försöka hålla den spoilerfri Glad

Jag läser mig till framtiden.

Hahaha 46 år. Jösses. Kollar inte på den men är några av dåtidens skådisar med ?
    Kommer inte skriva några spoilers, undrade bara om det var någon som hängde med. Glad
  • soffliggaren
    TJ9 skrev 2012-04-30 09:35:48 följande:
    Kommer inte skriva några spoilers, undrade bara om det var någon som hängde med. Glad
    Hejsan . Jag förstod det Glad.

Det hade jag helt glömt när Taylor var fånge. Hahaha och Brooke fick hela bonuskonceptet. Sen fick hon skit från Taylor för hon hade gjort fel. Dom där Logans !

Vad hette hon den rabiata kvinnan som Eric var tillsammans med ? Hon var helt galen och maktlysten. Långt mörkt hår. Hon satt inne ett tag också.
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-04-30 11:42:40 följande:
    Hejsan . Jag förstod det Glad.

Det hade jag helt glömt när Taylor var fånge. Hahaha och Brooke fick hela bonuskonceptet. Sen fick hon skit från Taylor för hon hade gjort fel. Dom där Logans !

Vad hette hon den rabiata kvinnan som Eric var tillsammans med ? Hon var helt galen och maktlysten. Långt mörkt hår. Hon satt inne ett tag också.

Du menar säkert Sheila Undrar om hon tillbaka snart...hon dog väl aldrig, fast i glamour kan allt hända, tom döda kan återuppstå Drömmer
  • beadis

Tror Sheila var gift med henne ett tag med, stackars Stefanie...hon har delat sin man med ett antal kvinnor genom åren..Brooke, Donna, Sheila...finns det fler?

• beadis

Kommer ni ihåg Caroine Ridges första fru, som dog ganska tidigt i serien, men om jag inte minns helt fel kom även hon tillbaka, fast i form av hennes tvilling Kan ha drömt det ...

Svar på tråden Glamour