• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-03 12:36:51 följande:
    Men så tråkigt.  Ska också försöka kolla lite om jag kan hitta .  Ska klippa gräset först Glad
    klipp du gräset så meddelar du mig sen
  • SatuSv

Jag va ganska ung när sunset slutade,14år var jag:) Jag minns att det var ganska mkt kring Meg,Ben och hans bror..Han bror var ju väll också intresserad av Meg,dom hade väll sex också...

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-05-03 19:08:05 följande:
    Jag va ganska ung när sunset slutade,14år var jag:) Jag minns att det var ganska mkt kring Meg,Ben och hans bror..Han bror var ju väll också intresserad av Meg,dom hade väll sex också...
    Hade han en bror ? Helt glömt men jag kom ihåg Maria. Bens första fru som försvann för att sen komma tillbaka. Jag läste mig till det idag. Men nu kom jag på det ! Han var elak. Tvillingbror Skrattande,eller ?

Beadis jag hittade inget på nätet av nytta. Små korta snuttar bara. Kollade även Ginza och cdon Skrattande.

Glamour var tråkigt i dag..
  • soffliggaren
    beadis skrev 2012-05-03 07:43:25 följande:

Hahaha Jackie från glamour var ju med i den.

">

" target="_blank">

Även Hopes pappa såg jag nu. Kom inte ihåg vad han heter . Jackie har alltid sett ut och låtit likadant sen Nord och SydGlad
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-03 20:54:44 följande:
    Även Hopes pappa såg jag nu. Kom inte ihåg vad han heter . Jackie har alltid sett ut och låtit likadant sen Nord och SydGlad
    Ja Deacon var ju med där, såg också det, han ska ju komma tillbaka.
  • beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-03 20:54:44 följande:

Ja just det, hon var ju med i den gamla serien, måste säga att hon ser bra ut i glamour fortfarande men det är allt spackel och säkert många operationer, och när hon ler..så ser man att det spricker i sminket..hon är 58år kollade jag...samma med Taylor...hon ser onaturlig nu, hon är 50år.

Undrar om Brooke har opererat sig, hon ser ganska naturlig ut,hon är 51år.. eller vad säger ni? 

Stephanie är 73år...hon går i så förbannat trista kläder, likadana men bara i andra färger...

Jag har lagt märke till, vilket ifs inte är konstigt...att Brooke, Ridge, Taylor..tar över Stephanies o Erics roll mer o mer...och att barnen ska vara som Brooke o de var för typ 15-20år sedan..annars kan ju serien inte fortsätta länge till, vad tror ni...kommer den ta slut snart, eller fortsätta, verkar som den är populär i många länder, här la de ju ner att visa den för några år sedan..men det blev ju mega protester...så de var tvugna att fortsätta..men det var ju tidsbegränsat.      
  • SatuSv

Va är dom så gamla i verkligheten... Undrar hur gamla dom ska föreställa sig i serien med tanke på att det var ju inte så länge sen taylor fick barn. Så kul att Brookes barn för inte så länge sen var små Hope och RJ men se nu hope är stor och rj är fortf "liten" dom har vell på typ 2år blivit 10år äldre. Minns avsnittet när dom lekte med tändare i brookes vardagsrum..

• beadis
    SatuSv skrev 2012-05-04 21:57:21 följande:
    Va är dom så gamla i verkligheten... Undrar hur gamla dom ska föreställa sig i serien med tanke på att det var ju inte så länge sen taylor fick barn. Så kul att Brookes barn för inte så länge sen var små Hope och RJ men se nu hope är stor och rj är fortf "liten" dom har vell på typ 2år blivit 10år äldre. Minns avsnittet när dom lekte med tändare i brookes vardagsrum..

mm det ju verkligen inte länge sedan hope var lite, med sitt krulliga hår, undrar när RJ kommer ha mer betydande roll i serien. Undrar hur gammal han ska vara?

Vad tyckte ni om gårdagens avsnitt...jadajada om hope, liam o steffy  
  • soffliggaren

Har kollat in Brooke och hittar inte ett enda snitt i ansiktet . Kan tänka mig ett litet ingrepp vid ögonen Glad. Brooke och Taylor är väl lika i åldern ?
    Brooke ser väldigt fräsch ut, naturlig om man ser på Taylor vars läppar växer vid varje säsong. Fast jag tycker Taylor är  snygg iallafall.

Vad hände nu mellan Thorne och Taylor ? Tog det slut när hon tog Ridges parti igen ?

Hände det något i går elller står dom och stampar ?

• beadis
    soffliggaren skrev 2012-05-05 12:04:32 följande:
    Har kollat in Brooke och hittar inte ett enda snitt i ansiktet . Kan tänka mig ett litet ingrepp vid ögonen Glad. Brooke och Taylor är väl lika i åldern ?
    Brooke ser väldigt fräsch ut, naturlig om man ser på Taylor vars läppar växer vid varje säsong. Fast jag tycker Taylor är  snygg iallafall.

Vad hände nu mellan Thorne och Taylor ? Tog det slut när hon tog Ridges parti igen ?

Hände det något i går elller står dom och stampar ?
    hahahaha..skrattar här..ja visst växer taylors läppar för varje säsong, hon kan ju knappt öppna munnen

jaa jag tycker också brooke ser naturlig ut..o ser inte så råsminkad ut. Ja Taylor är 50 o Brooke 51år

har också undrat, måste ha missat ngt avsnitt för jag har heller ingen aning om taylor o thorne Obestämd

nää de står o stampar på samma ställe, nu kom de hem från cabo iaf. Så nu håller bill på att muta deras familjeläkare,tror jag det var        
Svar på tråden Glamour