soffliggaren skrev 2012-05-03 20:54:44 följande:
Även Hopes pappa såg jag nu. Kom inte ihåg vad han heter . Jackie har alltid sett ut och låtit likadant sen Nord och Syd

Ja just det, hon var ju med i den gamla serien, måste säga att hon ser bra ut i glamour fortfarande men det är allt spackel och säkert många operationer, och när hon ler..så ser man att det spricker i sminket..hon är 58år kollade jag...samma med Taylor...hon ser onaturlig nu, hon är 50år.
Undrar om Brooke har opererat sig, hon ser ganska naturlig ut,hon är 51år.. eller vad säger ni?
Stephanie är 73år...hon går i så förbannat trista kläder, likadana men bara i andra färger...
Jag har lagt märke till, vilket ifs inte är konstigt...att Brooke, Ridge, Taylor..tar över Stephanies o Erics roll mer o mer...och att barnen ska vara som Brooke o de var för typ 15-20år sedan..annars kan ju serien inte fortsätta länge till, vad tror ni...kommer den ta slut snart, eller fortsätta, verkar som den är populär i många länder, här la de ju ner att visa den för några år sedan..men det blev ju mega protester...så de var tvugna att fortsätta..men det var ju tidsbegränsat.