• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • SatuSv

Tycker att det var bra av katie MEN hon är för svag. Hon måste stå på sig. Jag skulle aldrig acceptera att han är så besatt av Steffie och allt kretsar kring steffie. Och Liam borde vell fatta att ta steffie till någon läkare som inte har med sin pappa att göra. Gaah!
    Och Hope henne skulle jag vilja smälla till,skärpning för faaaan!! Så fjantig.

Jag är så irriterad på serien,vill att det ska hända något spännande NU NU NUUU!!

• beadis

Håller helt med er, Katie är alldeles för svag för att på riktigt stå emot Bill.

Han playar henne hur han vill även om hon vet sanningen om allt.

Äckligt att alla har typ legat med alla Kräks 

Ojaa Taylor, den skenhelige Oskyldig Gör ju aldrig fel

SatuSv: Mmmm nu får det börja hända något innan jag byter kanal 

Får se ikväll           

• soffliggaren

Ojojojoj Nu har du skitit i det blå skåpet Bill Skrattande

Tror ni Katie drar och får hon några pengar ?

• SatuSv

Jag hann inte titta idag,åt middag precis då och dottern satt på min plats så jag kunde inte snegla åt tvn:)

Vad hände??

• soffliggaren

Katie kom ner från tornet och säger sanningen. Bill ser lite bekymrad ut. Steffie blir knäckt och Liam drar till Hope. Steffie beskyller nu Bill för att ha förstört hennes äktenskap och säger till Katie att ert är nog också över. Liam tror inte på Steffie när hon säger att hon inte visste om proppen.

Brooke och Hope står på taket och ältar det sista. På det taket friade Liam till Hope. Blablabla och där står Liam och hör. Liam säger till Hope att han ser deras framtid och att han älskar henne.

Ja det var väl allt Satu Sv Glad

• SatuSv

Alltså som vanligt:) Om Liam bara kunde sluta fjanta sig o bara va m hope istället. Tycker han har rätt att skilja sig utan skuldkänslor för hela äktenskapet är ju lögn o han blev manipulerad.

Var är oliver... Ååå oliver skulle jag gärna binda fast vid säng kanten så jävla söt som han e:)

• beadis

Nu ska vi tro att Liam har valt Hope, men som jag förstått kommer det inte riktigt bli så enkelt.

Jag tror Oliver var med en kort liten millisekund igår.  

En fråga..kan ni med att säga till folk ni känner..jag tittar på glamour på eftemiddagarna

Själv är jag tveksam i den frågan, beror på vem som frågar Skrattande     

• soffliggaren

Näää jag är försiktig Skrattandeoch det är ingen som har frågat.

Min särbo har kollat med mig ibland men han tycker det är dåligt. Det blir inge bra då för det är bara jag som får gnälla av oss två.
    Jag vet att det brister i bland.

Jag är mer inne på vad Katie och Bill har för planer. Ska bli spännande.

Tror ni kollektionen kommer ut nu när Liam kommit tillbaka ?

• SatuSv

Jag är den ända som tittar på Glamour av alla jag känner,vet att syrran sneglar nån gång men sällan.

Jag vet ju typ vad som kommer hända men säger inget. Missade idag igen:/ men säkert inget speciellt:p

Svar på tråden Glamour