• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Vi är max 10 st i tråden Vi som är aktiva är Du,Jag och Satu Sv. Har jag glömt någon ? Men jag backar Glad

• mion
    soffliggaren skrev 2012-04-24 22:35:30 följande:
    Vi är max 10 st i tråden Vi som är aktiva är Du,Jag och Satu Sv. Har jag glömt någon ? Men jag backar Glad

jaja ni gör som ni vill är ju inte ens min träd  heller så...
  • soffliggaren

Mion du vet vad.. Jag har hittat en framtida blogg eller vad man ska säg om Glamour. Jag håller mig till den om jag vill veta Glad.

Hang on Mion. Du får inte lämna nu för du vet ju saker som jag säkert behöver svar på. Kram på dig !

• mion
    soffliggaren skrev 2012-04-25 09:33:27 följande:
    Mion du vet vad.. Jag har hittat en framtida blogg eller vad man ska säg om Glamour. Jag håller mig till den om jag vill veta Glad.

Hang on Mion. Du får inte lämna nu för du vet ju saker som jag säkert behöver svar på. Kram på dig !

haha det är lugnt serien är ju så sjukt dryg men ännu värre om man vet vad som ska hända dock -s-
  • soffliggaren
    mion skrev 2012-04-25 13:04:03 följande:
    haha det är lugnt serien är ju så sjukt dryg men ännu värre om man vet vad som ska hända dock -s-
    Eller hur och jag kan lova dig att det jag vet är sååå långt framme så jag har glömt det när det väl är visning Glad.

Nåja det är för väl att Liam och Hope får ihop det nu. På tiden. Tycker Thomas ser lite slimig ut.. Jättevita tänder,för vita. Tycker däremot att Liam är väldigt fin. Tio år till på han så slurp Tungan ute

Sen undrar jag lite när Pam ska avslöjas.
  • mion
    soffliggaren skrev 2012-04-25 13:34:32 följande:
    Eller hur och jag kan lova dig att det jag vet är sååå långt framme så jag har glömt det när det väl är visning Glad.

Nåja det är för väl att Liam och Hope får ihop det nu. På tiden. Tycker Thomas ser lite slimig ut.. Jättevita tänder,för vita. Tycker däremot att Liam är väldigt fin. Tio år till på han så slurp Tungan ute

Sen undrar jag lite när Pam ska avslöjas.

Thomas är ju en sån jag aldrig skulle bli attraherad av pga att han är för perfekt gillar det inte alls,Liam är mer normal o han är fin =)
  • SatuSv

Ja skicka till mig:)

Liam är kopia av min första kärlek så han dyker upp i tankarna när jag ser han. Är irriterad över att jag missade dagens avsnitt!!! Varför går den inte i repris som förr!! Vad hände?! Kysstes hope o liam? Vad sa steffy ooooh är nyfiken:))

• soffliggaren

Steffy hamnade på sjukan. Hon slog i huvudet när hon körde efter dom andra. Ja dom kysstes och Liam fattade att Steffy vetat hela tiden. Sen va det som vanligt att trion Ridge med sina fruar pratade om sina barn. Dom fick reda på att Steffy låg inne.
    Liam ser verkligen beklämd ut över situationen. Bill är på väg till Cabo.
    Ja det var väl allt i det avsnittet. Det va lite tjatigt faktiskt idag men jag kände med Steffy när Liam bara rusar fram till Hope och tar hennes hand och springer i väg.
    Får han ligga denna gången Skrattande?

Tack men jag tror inte jag behöver för jag hittade Vikegårds uppdateringar. HanHon har Hem till gården, Glamour och en såpa till. Mycket bra.

Svar på tråden Glamour