• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Nellee
    mion skrev 2012-04-18 21:18:35 följande:
    Justin Torkildsen heter han,,,  han som spelar rick nu heter young o har spelat tidigare totalt olik sig
    Jag fattade verkligen inte att det var han.... 
    Don't you black or white me
  • mion
    Nellee skrev 2012-04-18 21:20:34 följande:
    Jag fattade verkligen inte att det var han.... 

han har ju opererat sönder sig
  • SatuSv

Jag blir så irriterad på Bill!!! Orka skydda sin "själsfrände"steffy hela tiden. Har han inte glömt att det var Hon som trängde sig på Liams förhållande med Hope och dessutom när dom var förlovade!!!! Och inte undra på att Hooe blev så chockad och arg att hon gjorde slut utan att ens tänka. Gaaaaah!!! Har för mig att hope o liams får syn på varann nu i mexico.

• soffliggaren

Ja Liam såg dom nu. Äntligen så man slipper se detta utspelas i 2 veckor till. I Glamour så glöms det snabbt Glad
    Men vem var hon då som ville snacka med Bill, anställd ? Hon var inte till någon nytta alls. Två minuter som dom kunde visat något helt annat.

Bill är så tänd på Steffy Soulmate så vi får nog höra hans tjat lite till.  Nu är ju frågan Vem ska Steffy ta sen när detta är över ? Glamour tid ca 2 mån Skrattande.

Har du koll Satu Sv ? Vem tar Steffy ?

• SatuSv

Jag har i allafall fått reda på att steffy kommer skriva under papprena.. Liam och Hope åker till italien och jag tror dom ska gifta sig där om jag uppfattat rätt men något kommer hända,fast detta är om typ 4månader..
    Hmm har inte läst något om att hon skulle träffa nån annan men thomas där emot träffar någon ha

• SatuSv

Jäkla iphone... Har för mig att thomas träffar nån och hope knaprar piller eller något sånt..

• soffliggaren

Har sett någonstans att Bills systerdotter är på väg in ? Tar väl ett tag. Thomas och hon ska väl få ihop det ?

Svar på tråden Glamour