• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Mr p daddy

Är inte det meningen med tråden? Det är förstår jag det som på trådstarten iallafall,, även om man kollar tidigare svar i tråden!

• mion
    Mr p daddy skrev 2013-02-08 21:35:52 följande:
    Är inte det meningen med tråden? Det är förstår jag det som på trådstarten iallafall,, även om man kollar tidigare svar i tråden!
    det händer ju inte så där väldans mkt o det man ser vet man ju redan .. men ja =) gör som ni vill =)
  • Mr p daddy

Kommer Katie att lämna Bill förresten? Och hur långt e de kvar innan Steffie blir gravid??

• mion
    Mälaröbo skrev 2013-02-08 23:58:20 följande:
    Mion: det här är ju en spoilertråd!!
    jaja
  • soffliggaren

Ni som vill veta mer framåt kan googla på sidan dramaserier.com.

Där har ni något som heter HÄR.

Där finns alla Glamour, Htg osv.

Här diskuterar vi mest vad som händer i nuet även om trådens början var framåt.

• mion
    soffliggaren skrev 2013-02-09 13:25:19 följande:
    Glöm HÄR.  N i kommer direkt till sidan Skrattande

Mion det är inget för dig Flört
    Haha missar det mesta o det är inte ens roligt för det är då fan det segaste som finns men ändå =)
  • OnlyOne

Ridge tråden är ju så ologisk och dålig. Om hans avhopp var så plötslig att de inte kunde göra den trovärdig som Stephanies kunde ett försvinnande ha varit mer trovärdig. Typ Brooke åker hem ensam för att han skulle på något möte iPariskontoret och så försvinner planet.

I igår verkade det som om de vill antyda något mellan Brooke och Bill.

Förresten, någon som följer KKL och Ronn Moss på Twitter?

• SatuSv

Jag undrar ifall Brooke kommer att få känslor för Bill.. Hon brukar ju få det så lätt för alla typ.
    Och som jag störde mig på taylor i fredags,vadå stå med näsan i luften och läxa upp hope och rick:/

Svar på tråden Glamour