• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-12 18:23:49 följande:
    Åååå dagens avsnitt fick mig att gråta;(
    Hade inget ljud på och surfade här : ) Hon sa adjö nu till alla eller hur ? Var detta sista avsnittet med Stephanie ?
  • SatuSv

Ja hon sa adjö och att det var sista gången dom såg henne. Lite Sorligt med tanke på att hon har varit m sen start och varit familjens överhuvud. Man har både gillat och hatat henne:)

• mion
    SatuSv skrev 2013-03-13 18:27:00 följande:
    Undrar om den kommer en ny Ridge nån gång...
    Borde det väl om han inte dör...  Men att dom orkar spinna på att det ska bli nåt  mellan bill o brooke är patetiskt kan inget få vara ifred??  O katie är inte hon en fara för sitt eget liv? Varför anmäler inte taylor henne då? 
  • SatuSv

Spännande! Såg ni som taylor anklagade brooke om att hon varit m ridge,thorne,eric o deacon.. eeeehhhmmmn hon har själv varit m ridge,thorne och kommer säkert va med eric..

• OnlyOne

Ja, hon glömmer sånt lätt... Dessutom har hon varit med Ridges halvbror som jag nu harglömt nnamnet på.

• soffliggaren

Taylor hade en fling med Brookes son Skrattande men det har hon glömt.

OnlyOne skrev 2013-03-14 18:33:35 följande:
    Ja, hon glömmer sånt lätt... Dessutom har hon varit med Ridges halvbror som jag nu harglömt nnamnet på.
    Rick
  • soffliggaren
    OnlyOne skrev 2013-03-14 18:34:35 följande:
    Blir Taylor ihop med Eric?
    Näheee sluta, vad säger du nu Förvånad. Taylor och Eric ! Tänkte mer Pam och Eric eller så är Donna där med honungen igen.

Tror ni han tar en ny kvinna vid sin sida ?

Svar på tråden Glamour