• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Ridge är borta för Brooke undanhöll info. Deacon hade tydligen hört av sig till Brooke.

En helt annan sak nu ang Donna. För ett par månader sen så trodde jag att hon var gravid. Hon hade plufsat till sig lite i ansiktet.
    Har hon alltid varit lite rund om kinderna ?
    Sen nu de senaste så undrar jag om hon har fixat brösten för jag kommer inte ihåg att dom var så stora Skrattande. Tycker att dom va mindre förr i storlek till henne.

Lite funderingar när dom tjatar så mycket om ingenting.

• Mr p daddy

Donna var gravid (skådespelerskan, inte karaktären) och fick sedan barn och var borta ett tag. Antar att hon inte kommit tillbaka till sin "gamla" kroppsform än!
    Funderade oxå på om Katie är gravid på riktigt. Hon är ju lite "gravidsvullen" om man säger så.

Ridge ska ju försvinna ur serien helt så han kommer inte tillbaka! Ja tror han försvinner i någon flygolycka lr liknande. Alltså att planet försvinner men ingen vet vart lr hur! Stephanie ska även hon försvinna ju, och det är ansöka snart tror ja! Karaktären dör i cancer..

• soffliggaren
    Mr p daddy skrev 2013-02-07 19:41:03 följande:
    Donna var gravid (skådespelerskan, inte karaktären) och fick sedan barn och var borta ett tag. Antar att hon inte kommit tillbaka till sin "gamla" kroppsform än!
    Funderade oxå på om Katie är gravid på riktigt. Hon är ju lite "gravidsvullen" om man säger så.

Ridge ska ju försvinna ur serien helt så han kommer inte tillbaka! Ja tror han försvinner i någon flygolycka lr liknande. Alltså att planet försvinner men ingen vet vart lr hur! Stephanie ska även hon försvinna ju, och det är ansöka snart tror ja! Karaktären dör i cancer..
    Han är borta och dom åkte på en kryssning. Brooke kom tillbaka själv.

Kate och Bill har fått en son.
  • SatuSv

Vad va det för info brooke dolde? Så han bara stack.. Dom kunde väll ha planerat hans bortgång fr serien liiite bättre:/

Steffy kommer bli gravid läste jag på fb:O m Liam...

• mion
    SatuSv skrev 2013-02-07 23:48:11 följande:
    Vad va det för info brooke dolde? Så han bara stack.. Dom kunde väll ha planerat hans bortgång fr serien liiite bättre:/

Steffy kommer bli gravid läste jag på fb:O m Liam...
    jaja jag vet men ändå..  varför berätta sånt som man inte sett än----
  • Mr p daddy

Oj, så Steffie blir gravid alltså?? Blir de hon o Liam tillslut då eller?? Och vem kommer Hope grina över då'rå???

Jag vet att de fått en son, i SERIEN! Jag pratade om skådespelerskan, ifall hon var gravid in real life så att säga...

Ridge blev arg för att Brooke haft kontakt med Hopes pappa, kommer inte på va han heter. Han frågade henne och hon ljög och då blev han arg och drog till RJ (deras son) och hälsade på honom på internatskolan. Han kommer inte komma tillbaka till serien!

• mion

inte för att det händer så mkt men ändå måste ni prata om sånt som inte visats än?

Svar på tråden Glamour