• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • iMHotEP
    iMHotEP skrev 2013-03-16 22:21:51 följande:
    Marone är Ridges pappa.
    Massimo Marone Spelas av skådespelaren Joseph mascolo som även spelar stephano diMera i våra bästa år.
  • Jennie med ie
    iMHotEP skrev 2013-03-16 22:25:20 följande:
    Massimo Marone Spelas av skådespelaren Joseph mascolo som även spelar stephano diMera i våra bästa år.

Vi skrev samtidigt :D OK, då vet jag... Visste Stephanie om hela tiden att han var pappan?
  • iMHotEP
    Jennie med ie skrev 2013-03-16 22:28:07 följande:

Vi skrev samtidigt :D OK, då vet jag... Visste Stephanie om hela tiden att han var pappan?
    Om jag inte minns fel så tror jag att det gick upp för henne när Ridge behövde blod efter han gjort sig illa på Massimos kontor
  • SatuSv

Åååå sorligt.. Har missa veckans avsnitt!!! Men vad gjorde brooke m stephanie nu? Hon ville ju va sista tiden m eric?

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-21 18:27:46 följande:
    Åååå sorligt.. Har missa veckans avsnitt!!! Men vad gjorde brooke m stephanie nu? Hon ville ju va sista tiden m eric?
    Dom pratade mest minnen tror jag. Somnade hon i slutet eller dog hon där på parkbänken ?

Jag tycker det är lite tråkigt så jag bara halvtittar utan ljud ska tilläggas.
  • That is life
    soffliggaren skrev 2013-03-21 18:52:10 följande:
    Dom pratade mest minnen tror jag. Somnade hon i slutet eller dog hon där på parkbänken ?

Jag tycker det är lite tråkigt så jag bara halvtittar utan ljud ska tilläggas.

Hon somnade in :'(
    Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
  • That is life
    That is life skrev 2013-03-21 18:54:42 följande:
    Hon somnade in :'(

Menade då att hon dog.
    Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
  • OnlyOne

Missade avsnittet igår. Dog hon alltså då? Tråkigt. Det kommer inte att vara samma sak utan Stephanie nu. Nu är det ju bara Brooke och Eric kvar.

Svar på tråden Glamour