• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • soffliggaren

Absolut inte Skrattande

Samma tjat och nu ska Brooke och Ridge förnya sina löften. Kan tänka mig att han "försvinner" på smekmånaden eller är det för tidigt ?

• OnlyOne

Jag har läst att han försvinner i samband med bröllopet. Kanske är det på smekmånaden då... Kommer bli konstigt

utan både Ridge och Stephanie.

• SatuSv

Ja han kommer försvinna under smekmånaden har jag läst,men vad som händer vet jag inte...

Tittade idag det lilla jag hann och jeeeez steffy o liam hur orkar hon tråna efter en sån kille,aja båda förtjänar varann så som dom är:/ Tycker det borde komma en ny kille till stan:p

• OnlyOne

Ja, nu känner jag att Steffy, Liam och Hope triangel är trist. Tycker också det borde komma in någon ny spännande karaktär som rörom i ggrytan. Synd att Deacon inte fick vara med längre än några avsnitt.

Förresten, vad har hänt med Bridget?

• soffliggaren

Det sista jag minns med Owen och Bridget var att Owen ville tillbaka till Jackie. Kan det stämma ? All fokus har satts på triangeldramat.

Om nu Ridge försvinner så får vi ett malande på flera månader. Ni skriver jag försvinner som i "flygplan ur kurs"
    Ser en period av mycket prat.

Blir det något med Thomas och Hope ? Vart är Caroline i denna soppa ?

• OnlyOne

Just det... De skulle bli ihop igen ja. Vore trevligt med Bridget igen. Hon och Bill kanske?

Kommer bli många avsnitt där vi får se Brooke gråta. Hon har verkligen gråtit floder i denna serie.

• SatuSv

Ja herregud hon gråter väll nästan i varje avsnitt hehe:)
    Undrar vem hon kommer ta nu efter Ridge:p
    Vilka svarta ögon Caroline hade igår när hon tittade på Hope när hon fotograferades med Thomas:)

• Mr p daddy

Hur kommer det bli med hela Steffy/Liam/Hope historien? Börjar tröttna på den ordentligt nu!!!

• Mortilla

Bara en liten undran. är "Katie" gravid på riktigt, tycker det ser ut som hon fortfarande har mage under de där bylsiga tröjorna??

Svar på tråden Glamour