• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Mamma till 5 underbara barn

Stephanie dog igår och Brooke e bara för mycket nu är hon på sim systers man oxå hon har ju haft alla .

• SatuSv

Nu försvann allt jag skrev.. Har dom ingen moral eller skam i kroppen va fan!!! Lärde hon sig inget från misstaget att sno sin dotters man en gång redan??!

• Mamma till 5 underbara barn

Tydligen inte och inte glömma Eric Thorne Ritghe

• soffliggaren

Tayolors utskällning gav ingen verkan,som vanligt Skrattande. Hon bedyrade att hon inte ville ha sin systers man och kommer detta fram så sörjer hon.

• SatuSv

Trodde verkligen inte att brooke skulle göra så,men ajs nu förvånas man inte av något:/ biaaaatch!

• mion

Det är ju för 17 sjukt att hon skulle fått "känslor" för bill,efter att ha tokkär i ridge hela sitt liv!  Såååå dåligt.. så det är inte ens kul längre,om det nu ens varit det nångång egentligen..  Dags o lägga ner serie men man kan ju göra det med liiite värdighet 

• OnlyOne

Det var bara en tidsfråga innan de skulle kommer med denna story line. Tycker det kanbli lite skoj om B och B blir vänner. Då får Taylorklanen se upp.

• mion
    OnlyOne skrev 2013-03-24 19:47:11 följande:
    Det var bara en tidsfråga innan de skulle kommer med denna story line. Tycker det kanbli lite skoj om B och B blir vänner. Då får Taylorklanen se upp.
    Fast det är rätt träligt att hon skulle få känslor för varenda karl hon är i kontakt med i mer än 5 min =(
  • OnlyOne
    mion skrev 2013-03-24 21:45:44 följande:
    Fast det är rätt träligt att hon skulle få känslor för varenda karl hon är i kontakt med i mer än 5 min =(
    Håller med om det. Tyvärr finns det inga andra intressanta män i serien nu. Det är ju bara kids... Våre kul om Nick kom tillbaka eller om en ny trevlig karl över 35 år kunde göra inträde i serien.
Svar på tråden Glamour