• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • OnlyOne

Va?! Missade ett par avsnitt. Vad smaklöst att be Steffy om att bli tärna. Ibland tar författarna det ett par steg för långt. Ingen vettigt människa skulle väl vilja det irl? Ska bli intressant när Deacon kommer in i serien igen.

Vilka karaktärer skulle ni vilja se igen. Jag saknar Sally men vet att det är kört på den punkten. Vore annars kul om Sheila gjorde en liten appearance. Vad hände med henne?

• soffliggaren

Sheila vill jag gärna se igen. Låt detta giftemål bli av ! jag är så trött på alla där nu och Hopes tjatande. Liam och jag, vi är sååååå lyckliga blablabla.

In med Deacon !  Alla är så mesiga nu för tiden.

• OnlyOne

Riktig drama ja. Det kunde Sheila ställa till med. Bill är rena amatören i jämförelse.

• SatuSv

Jag hatar Bill!!! Snubben verkar ha nackspärr oxå, huvudet hela tiden framåt och åt höger. Blääää för han!

Bring Sheila back!! :)

• soffliggaren

Möjligtvis hans bästa sida Skrattande
    Undrar hur länge till vi ska få se detta elände till tjat.

Tippar på att bröllopet kommer gå av stapeln på måndag eller senare nästa vecka.

• SatuSv

Puh!det kommer nog hålla på läääääänge... Jag fattar inte vad Bill tror att Deacon egentligen kan göra? Som om Hope skulle ställa in allt bara för att hennes pappa dyker upp...
    Och som om han bestämmer om Steffy får åka hem eller inte,fjantigt fjantigt Glamour!!

O Ridge o Brooke gaaaaah dom vill bara pippa pippa pippa o tjatar om dom där jäkla oliverna:/

• soffliggaren
    SatuSv skrev 2012-09-26 21:50:35 följande:
    Puh!det kommer nog hålla på läääääänge... Jag fattar inte vad Bill tror att Deacon egentligen kan göra? Som om Hope skulle ställa in allt bara för att hennes pappa dyker upp...
    Och som om han bestämmer om Steffy får åka hem eller inte,fjantigt fjantigt Glamour!!

O Ridge o Brooke gaaaaah dom vill bara pippa pippa pippa o tjatar om dom där jäkla oliverna:/
    SkrattandeSkrattande Dom pippar så mycket att Ridge ville ha löneökning men det fick han inte. Pippa på nu för sen är det färdig pippat för er del.

Frågan jag ställer mig vem kommer Brooke pippa med sen ?
  • SatuSv

Hahahaa han vill ha mer pippa-pengar :p Ja det ska ju bli spännande att se vem hon tar. Fast det lär vi väll få se nån gång nästa år va..

Vem tror du hon tar? Nick igen kanske fast ska inte Jack Wagner oxå sluta? Har för mig att han skulle få sparken?
    Eller kanske Oliver o Brooke:O?

• That is life

Den som vill veta mer vad som kommer hända kan läsa här: www.dramaserier.com  

Att inte kunna tala är inte detsamma som att inte ha något att säga
Svar på tråden Glamour