• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Fru KM

Decon o Brooke igen kanske.... Annars så gillade jag henne med Nick men ska han oxå försvinna så.

• soffliggaren

Oliver hade jag glömt Förvånad Dom pippar bara runt ..Nick,Thorne eller hoppar hon på Eric ? Näää eller varför inte Bill för att skruva till det. Det tror jag inte ens själv på.
    Någon ny vill vi se Drömmer  Någon som inte varit med deras döttrar.

Varför ska han få sparken Jack Wagner ?

Lite löjligt idag när dom lekte gömme. Så pinsamt att Ridge hade satt sig i trädet och fjontiga Brooke springer omkring. Skämdes ögonen ur mig så jag missade slutet . ( Dom pippade i någon olivlund när förspels springandet var över Skrattande)

• SatuSv

Jag vet inte varför men har för mig att det stod i glamours fb sida att han skulle sluta.. Ellet så kanske det var nån som skrev det för att förvirra folk:/

Ja man vet faktiskt aldrig m brooke så som hon tog sin dotters man så kan hon gott o väl göra d mot katie o förförs bill:O

Missade dagens avsnitt,så det var bara massa fjanteri,herreguuud brooke o ridge alltså..va ska man säga:/

• SatuSv

Vad är det som fångats på filmen i ipaden? Allt som liam o steffy sa och gjorde den dagen?
    Killen ör fan ett skämt,måste på en sekund hoppa tillbaka till steffy utan att ens reda ut saker m hope. Man kan ju bara ana vad som kmr hända när hope får veta... Over and out:p

• soffliggaren

Så typiskt att det ballade ur just då ! Nu kommer dom aldrig få veta hela sanningen. Liam ser bara löjlig ut när Brooke frågar han om bröllopet. Han fattar verkligen ingenting.

• OnlyOne

Haha... Nej, det är nog signumet för Glamour. Att älta och sen älta lite till.

Men låg de eller inte? Såg mest ut som hångel. Och varför vill man titta på det?

• soffliggaren

Tror inte dom hann ligga. Hope klampade in och Steffie rusade in på toa.

Men det hade varit en skruv om Steffie blev gravid på självaste bröllopsdagen Skrattande.

Vi kysstes bara..horisontalt

• OnlyOne

Han kanske hann komma till bara lite... Som du säger hon kanske är gravid nu? Inget skulle förvåna.

Svar på tråden Glamour