• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • mion
    SatuSv skrev 2013-03-14 18:25:46 följande:
    Spännande! Såg ni som taylor anklagade brooke om att hon varit m ridge,thorne,eric o deacon.. eeeehhhmmmn hon har själv varit m ridge,thorne och kommer säkert va med eric..
    Taylor HAR varit med Erik OCH Thorne O Ridge OCH TOM Brookes son rick det är det ALDRIG nån som säger nåt om o hur hon kan upprepa det när hon gjort samma sak själv är förvånande!    O smällen idag förtjänade hon även om hon har en poäng o det är mkt  möjligt att brooke får känslor för bill o INTE KAN MOTSTÅ HAN O HON SKA BARA HA HAN vem hon är sårar ... För så är ju brooke karaktären tyvärr..  O hon borde verkligen för ALLAS skull låta bli han oavsett vilka känslor hon får för han..   
  • OnlyOne

Ja just det, Rick har hon ju varit ihopsatt med! Men jag tänkte på den andra brorsan på Marrone sidan. De fick tom en son som sen visade sig vara Brookes!

• SatuSv

Ja taylor o eric kmr varann nära så hon ska flytta in till han,men vet inte om d e kärlek eller vänskap. O brooke ja hon saknar moral i vissa stunder som denna:/ Men jag tror inte dom faller för varann..Skulle va nice om det kom med nån ny man dom kunde slåss om hahahaa:)

• mion
    Jennie med ie skrev 2013-03-15 14:07:20 följande:
    Berätta för mig som inte följt Glamour på evigheter men såg lite i onsdags; hur sjutton lyckades Brooke och Stephanie bli vänner?
    Det hände för längesen...  marone tror jag vill ut o resa med Stephanie men hon kände att hon behövde vara hemma med brooke tror det var då hon fick hope....  Då böjade vänskapen men har skurit sig ett par ggr ändå mellan dom stephanie har visat flera ggr att hon inte tål brooke  o så har det ju hållit på men brooke var ju den som fanns där då stephanie fick cancer..   o nu sista tiden har hon accepterat brooke helt o står på hennes sida efter alla år med henne o taylor o ridge....
  • soffliggaren
    SatuSv skrev 2013-03-15 13:53:09 följande:
    Ja taylor o eric kmr varann nära så hon ska flytta in till han,men vet inte om d e kärlek eller vänskap. O brooke ja hon saknar moral i vissa stunder som denna:/ Men jag tror inte dom faller för varann..Skulle va nice om det kom med nån ny man dom kunde slåss om hahahaa:)
    Taylor går i Brookes fotspår. Plockar smulor Skrattande
  • iMHotEP
    mion skrev 2013-03-14 19:32:20 följande:
    Taylor HAR varit med Erik OCH Thorne O Ridge OCH TOM Brookes son rick det är det ALDRIG nån som säger nåt om o hur hon kan upprepa det när hon gjort samma sak själv är förvånande!    O smällen idag förtjänade hon även om hon har en poäng o det är mkt  möjligt att brooke får känslor för bill o INTE KAN MOTSTÅ HAN O HON SKA BARA HA HAN vem hon är sårar ... För så är ju brooke karaktären tyvärr..  O hon borde verkligen för ALLAS skull låta bli han oavsett vilka känslor hon får för han..   
    Taylor hade ett ONS med brookes pappa också.
  • Jennie med ie
    mion skrev 2013-03-15 14:51:08 följande:
    Det hände för längesen...  marone tror jag vill ut o resa med Stephanie men hon kände att hon behövde vara hemma med brooke tror det var då hon fick hope....  Då böjade vänskapen men har skurit sig ett par ggr ändå mellan dom stephanie har visat flera ggr att hon inte tål brooke  o så har det ju hållit på men brooke var ju den som fanns där då stephanie fick cancer..   o nu sista tiden har hon accepterat brooke helt o står på hennes sida efter alla år med henne o taylor o ridge....

Jag har nog missat mer än jag trodde. Vem är marone?
  • iMHotEP
    Jennie med ie skrev 2013-03-16 22:21:04 följande:

Jag har nog missat mer än jag trodde. Vem är marone?
    Marone är Ridges pappa.
Svar på tråden Glamour