• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SommarDahlia

nu är mitt illamående oxå här. Mådde illa typ fram till vecka 20 sist och hoppas slippa det nu. Än så länge är det hanterbart men det kom som ett brev på posten igårkväll. Blir väl att ringa BM för inskrivning nu snart så jag kan få lergigan comp.

• Soffiie

hej och välkommna alla nyplussade. jag har nästan slutat må illa kommer bara i bland.. det gör mig lite orolig.. och jag känner inte av bröstn som innan heller kan det vara för man vant sig lite så man inte tänker på det?

men jag tycket synd om min familj jag är på ett jäkla humör så irreterad och sur hela tiden,, blir galen på mig själv och känner hur tårarna bränner under ögonlocken..

• Bees knees
    LindaSundberg2 skrev 2011-11-13 10:12:07 följande:
    Hallå tjejer. Plussade igår och är i vecka 6, preliminär bf är fredagen den 13:e haha :)
    Grattis! jag har också bf fredagen den 13 Skrattande

Du Är stark Ella Jade, ta hand om dig nu !
    kram!
  • AnnA1985

STOR KRAM till dig Ella Jade! Härligt att du är så positiv trots allt. Klarar du det här, så klarar du bannemej allt =)

• jejje85

ja väntar mitt tredje lilla <3 26 år gammal (ung)

läääääääängtar verkligen!!!!   Gravid

är bara jätte trött dygnet runt och har redan en jätte kula, är i v 6 (5+6)

beklagar Ellla Jade Hjärta

• AnnA1985

Är det fler än jag som är lite överviktig? Väger 85kg till mina ynka 167cm :S
    Tänker mycket mer nu på vad jag stoppar i mig. Godis och chips lockar inte längre.. Dock är jag som tokig i gurk- och morotsstavar, å så dippar man dessa :p
    Äter 2-3 gånger om dagen, lunchen skippar jag på helgerna då jag oftast vaknar vid 10-11 och äter frukost då :p Middag äter jag ju varje dag givetvis.
    Min svägerska gick ner i sig själv i sin graviditet, så hon gick bara upp 8kg... jag hoppas att jag kan gå upp lika lite. Är ännu mer noga med att gå ut och röra på mig nu också... Hade ju börjat gå ner i vikt innan jag plussade, och tur är ju det =)
    Hur gör ni andra som tänker väldigt mycket på vikten?   

• SommarDahlia

jag är normalviktig och gick upp nästan 30kg med sonen men hade gått ner alla utom två efter typ 5månader. men då struntade jag fullständigt i vikten å såg det lite som en chans att äta vad jag ville. Ska verkligen försöka undvika det denna gången då mina knän pajade.

• bevingad

Jag är oxå överviktig (pga medicinbiverkningar)
    Har samma som dig med grönsaker och dippa... mest är det blomkål som gäller
    Så sjukt gott!!!
    Jag äter mindre godis och sånt nu... eller ja, nästan inget alls eftersom suget inte finns där.
    Annat som oxå är gott är crabbsticks med majonäs

Svar på tråden Juli bebis 2012