• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    Ntme skrev 2011-11-14 10:26:06 följande:
    Det kommer INTE att synas? Är du säker ? Vill gärna..
    kommer EJ synas. vad heter du så bjuder jag in dig.
  • Ntme
    Lyckliglottad skrev 2011-11-14 10:29:09 följande:
    kommer EJ synas. vad heter du så bjuder jag in dig.

kan du PMa mig eller att jag PMar dig mitt namn, vill helst vara anonym här
  • Lyckliglottad
    Ntme skrev 2011-11-14 10:30:31 följande:
    kan du PMa mig eller att jag PMar dig mitt namn, vill helst vara anonym här
    inboxat dig nu
  • LindaSundberg2

Om man skriver inlägg i den fb gruppen, kommer det inte ens synas på högersidan på andras fb då att man skrivit inlägg i gruppen?

• Lyckliglottad
    LindaSundberg2 skrev 2011-11-14 11:33:30 följande:
    Om man skriver inlägg i den fb gruppen, kommer det inte ens synas på högersidan på andras fb då att man skrivit inlägg i gruppen?
    nej för gruppen är hemlig så ingen kan hitta den när man kan söka efter den eller se att just du är medlem.
  • Sladdis
    enutavmiljoner skrev 2011-11-14 07:59:31 följande:
    Godmorgon! Det verkar som om att de flesta har symtom som illamående här inne, jag är i vecka sex, (5+3) och mår inte ett dugg illa.. Bör man vara orolig för detta? Har varit gravid innan vilket slutade i en abort i v.9 och då mådde jag så fruktansvärt illa, var känslig för lukt osv. Nu; ingenting. Skumt!
    Det finns mycket att vara orolig för så här i början, men att du inte mår illa behöver du inte oroa dig för. Inte alls alla som gör det. Själv mådde jag illa som attan och spydde innan jag ens plussat vid mina båda andra graviditeter, men denna gången är det bara ett litet illamående som ligger i bakgrunden. Vissa mår inte illa alls.
  • LindaSundberg2
    enutavmiljoner skrev 2011-11-14 07:59:31 följande:
    Godmorgon! Det verkar som om att de flesta har symtom som illamående här inne, jag är i vecka sex, (5+3) och mår inte ett dugg illa.. Bör man vara orolig för detta? Har varit gravid innan vilket slutade i en abort i v.9 och då mådde jag så fruktansvärt illa, var känslig för lukt osv. Nu; ingenting. Skumt!
    Hejsan. Jag har knappt några symtom alls jag. Så du behöver inte vara orolig :) Var bara glad för att illamåendet dröjer eller inte kommer alls :)
  • Lyckliglottad
    emma0303 skrev 2011-11-14 11:38:59 följande:
    Skickade Pm till dig, är gärna med...kul grej ;)
    ja visst :) har svarat dig :)
  • Soffiie

är det någon av er som ska vaccinera sig? mot influensan behöver man göra det när man är så tidigt i graviditeten? det är ju gratis för gravida.. bara en undran

Svar på tråden Juli bebis 2012