• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Mamma0910

Hejsan nu hänger jag på i denna tråden tänkte jag. Jag är i v 7 (6+5) och har en son på 24 mån. Jag ringde I måndas och fick tid för inskrivning den 21/11, så nu går jag bara och väntar. Vi blev så glada nu när vi äntligen + och vår son får ett syskon om allt går som det ska. Vi har försökt i 16 mån. Grattis alla andra mammor som +

• tundra

Grattis Mamma 0910! Underbart med fler söta julibebisar i tråden!

Jag mår fortfarande oförskämt bra - funderar på om jag måste göra ett nytt gravtest. ;-P Lite frussen och trött på kvällen. Det är allt. Peppar peppar.

• Mamma0910

Tack tundra .... Själv mår jag väldigt illa och är trött, troligtvist kommer det att gå över för det gjorde de med min son efter dem 12 första veckorn.

• frånochmeddu
    Mamma0910 skrev 2011-11-11 20:31:28 följande:
    Hejsan nu hänger jag på i denna tråden tänkte jag. Jag är i v 7 (6+5) och har en son på 24 mån. Jag ringde I måndas och fick tid för inskrivning den 21/11, så nu går jag bara och väntar. Vi blev så glada nu när vi äntligen + och vår son får ett syskon om allt går som det ska. Vi har försökt i 16 mån. Grattis alla andra mammor som +
    Grattis! Inskrivning på min födelsedag minsann & dag!!

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?! 
    tundra skrev 2011-11-11 20:47:13 följande:
    Grattis Mamma 0910! Underbart med fler söta julibebisar i tråden!

Jag mår fortfarande oförskämt bra - funderar på om jag måste göra ett nytt gravtest. ;-P Lite frussen och trött på kvällen. Det är allt. Peppar peppar.
    Jag mår också liiiite för bra för att inte vara orolig, sjukt ont i bopparna dock. Sen är jag trött som en gamling dessutom..

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?!  
  • Ella Jade

Äventyret fortsätter.. Då ligger man inlagd på akuten. Fick mer ont vid ljumsken på höger sida o även rygg mer än ja fått innan. Panik väcker sambon o direkt hit. VUL visade lite större vätskesamling så de ville lägga in mig. Nytt vul imorrn. Är de mer så blir de operation. De hitrade även tjockare slemhinna nu vicket tyder på en påbörjad grav ja. Har helt fel bf jag. Räknat för långt. Vet ej vad som händer med det om de blir op. Satans svårt o alltid hitta mina blodkärl! ONT När de stack. Men goaaa sköterskor! Knaprat tabletter nu så godnatt :)

• Soffiie
    Ella Jade skrev 2011-11-12 05:05:36 följande:
    Äventyret fortsätter.. Då ligger man inlagd på akuten. Fick mer ont vid ljumsken på höger sida o även rygg mer än ja fått innan. Panik väcker sambon o direkt hit. VUL visade lite större vätskesamling så de ville lägga in mig. Nytt vul imorrn. Är de mer så blir de operation. De hitrade även tjockare slemhinna nu vicket tyder på en påbörjad grav ja. Har helt fel bf jag. Räknat för långt. Vet ej vad som händer med det om de blir op. Satans svårt o alltid hitta mina blodkärl! ONT När de stack. Men goaaa sköterskor! Knaprat tabletter nu så godnatt :)
    Åh gumman vad jobbigt,, hoppas vätske ansamlingen minskat.. vart är vätskan nånstans? tror dem det är utomhavandeskap eller normal graviditet? tänkte på det du skrev om slemhinnan.. alla fall lycka till!!
  • Bebis187

Tänker på dig Ella Jade..... Hoppas allt går bra för dig!

Kraaam

Svar på tråden Juli bebis 2012