• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Lyckliglottad
    frånochmeddu skrev 2011-11-11 23:25:01 följande:
    Grattis! Inskrivning på min födelsedag minsann & dag!!

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?! 
    tundra skrev 2011-11-11 20:47:13 följande:
    Grattis Mamma 0910! Underbart med fler söta julibebisar i tråden!

Jag mår fortfarande oförskämt bra - funderar på om jag måste göra ett nytt gravtest. ;-P Lite frussen och trött på kvällen. Det är allt. Peppar peppar.
    Jag mår också liiiite för bra för att inte vara orolig, sjukt ont i bopparna dock. Sen är jag trött som en gamling dessutom..

IDAG FÖRLOVADE JAG & MANNEN OSS!! han har köpt världens finaste ring från schalins och den är ingraverad och allt!! Hur kan jag vara så lyckligt lottad?!  
    Stort Grattis Solig
  • Lyckliglottad

Någon mer som har mycket Växtvärk? I bland hugger det till liksom Det känns att någon håller på och boar in sig i alla fall Skrattande

• emma0303
    Lyckliglottad skrev 2011-11-12 13:15:15 följande:
    Jag har med ett illamående tror jag måste prova någon från apoteket och se om det finns något som kan hjälpa
    Jag testade sea-band från apoteket, funkar kanon!! ;)
  • emma0303
    chess07 skrev 2011-11-12 13:21:48 följande:
    Hej alla Goa flickor!
    Jag vill dela med mig av den här länken då pappan i inslaget är en vän till mig... Det ofattbara har hände dem när dem skulle vara som lyckligast... Hjärta

www.dt.se/sport/1.4092893-ett-val-for-livet
    fan vad orättvist, lider med dom hoppas på att dom får lite tid tillsammans!! Starkt av dom att berätta öppet om de <3
  • eyalee

hej! hoppar in här. plussade i tisdag, väntar nu vårat 3 barn. har två döttrar födda 08 och 09.  

• Tolle83

Chess
    Jeeez vad jag grät :( fyy vad hemskt!

• frånochmeddu

TACK SÅ MYCKET ALLA!!! :D hihi

chess07 skrev 2011-11-12 13:21:48 följande:
    Hej alla Goa flickor!
    Jag vill dela med mig av den här länken då pappan i inslaget är en vän till mig... Det ofattbara har hände dem när dem skulle vara som lyckligast... Hjärta

www.dt.se/sport/1.4092893-ett-val-for-livet
     usch, grät helt okontrollerat & var tvungen att länka på facebook, FAN vad livet är orättvist!!!!!!!
    BF 16 Juli 2o12<3
  • chess07

även om ja visste om det innan så föll tårarna i floder när jag läste repotaget.... jag beundrar deras mod och styrka.... 

• Bees knees

Både jag o sambon tänker på dig Ella Jade!

Stort grattis frånochmeddu! härliga tider!

Svar på tråden Juli bebis 2012